  • 21. Data: 2009-02-26 02:41:47
    Temat: Re: Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > : powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego
    > : francowatego rodem z podparyskich przedmieść).
    >
    > ZTCW to bank rodem z Polski.

    ech, nieobyty ze swiatem
    to czerwony jest rodem z podparyskich przedmiesc, a nie bank

  • 22. Data: 2009-02-26 06:23:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 03:41, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ech, nieobyty ze swiatem
    > to czerwony jest rodem z podparyskich przedmiesc, a nie bank

    I tak i nie. Bo wymyslony i zalozony w Polsce przez naszych rodakow.
    Pozniej sprzedany francuzom. Trudno wiec chyba mowic, ze jest "rodem"
    z podparyskich przedmiesc, bo rodem to jest z Polski tylko sie wzenil
    w francuska rodzine.

  • 23. Data: 2009-02-26 15:10:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 8...@o...goo
    glegroups.com

> [...]

    : Pozniej sprzedany francuzom. Trudno wiec chyba mowic, ze jest "rodem"
    : z podparyskich przedmiesc, bo rodem to jest z Polski tylko sie wzenil

    Panowie -- do rzeczy!!! Bank z Polski rodem, a kolor z przedmieść? Tak? ;)
    Ale z których przedmieść? Tych slamsowych, o które kilka lat temu imigranci
    toczyli boje? Tych, na których palono samochody, domagając się mieszkań
    i godziwej pracy dla imigrantów?

    Jeśli tak ;) -- plan Pawlaka (rozdawanie kredytobiorcom) na niewiele się zda,
    bo za chwilę trzeba będzie dofinansować wszystkich Polaków. ;) Tu raczej trzeba
    innych rozwiazań, niż rzucanie ochłapów najcwańszym rodakom.

    -=-

    Polska wieś, gdzieś pomiędzy Suwałkami i Augustowem. :)
    *****
    UE daje (za freeko) wieśniakom buty, telewizory, odzież? :)
    Nie. :) Pudło!!! UE, producentom żywności, :) rozdaje mleko,
    oliwę, cukier... :)

    Tak oto wygląda polskie rolnictwo, ocalałe z pożogi komunizmu. :)

    Na pięści -- nie, ale na pistolety i szable? Czemu nie? :)
    Najlepiej na dowody -- na przykład relacje świadków i fotografie. :)
    Tak chętnie będę się pojedynkował z tymi, ktorzy mi zarzucą kłamstwo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    *****
    Czas? Sierpień 2008 roku, ale nie tylko. :)
    Piszę prawdę o tym, co widziały moje prześliczne oczęta latem ubiegłego roku.
    Niestety jak na razie mogę jedynie pokazać (jako dowód?) fotki gołębi. :)
    Gołębi jak z baśni!!! :) Znanych z rysunków, baśni, opowiadań...

    UE rolnikom rozdaje żywność. :) (sic!!!)

  • 24. Data: 2009-02-26 20:56:37
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Maverick" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:go374o$ma2$2@inews.gazeta.pl...

    > We wplatomatach jest potrzebny pin do wplaty.

    Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to
    mylisz się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i żaden nie pyta mnie o
    pin ;)

    --
    Pozdrawiam, Daniel Lisowski.
    Najskuteczniejsze poradniki w polskim Internecie

  • 25. Data: 2009-02-28 14:26:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" go6vm6$39k$...@i...gazeta.pl

    > Ale konkretnie we wpł. Eurobanku? Czy piszesz ogólnie? Bo jeśli ogólnie to mylisz
    się - używam wpłatomatu mbanku i multibanku i
    > żaden nie pyta mnie o pin ;)

    Najłatwiej zidentyfikować wpłatę w kościele, gdzie przy każdej skarbonce stoi
    robot legitymujący wpłacających. ;) Od lat sześćdzisiątych ubiegłego wieku
    technologia posunęła się tak daleko, że zaczęto wówczas montowanie automagów
    sprawdzających pochodzenie pieniędzy -- na przykład blokowano stosowny slot
    (dziurę) w skarbonce, gdy ktoś próbował wpłacić pieniądze zarobione na handlu
    alkoholem czy papierosami. Działo się tak dlatego, że skutki walki z alkoholizmem
    okazały się zbyt kosztowne -- więcej Kościół musiał wydawać pieniędzy na pomoc
    rodzinom dotkniętym skutkami pijaństwa (rozpad małżeństwa, przepite zarobki,
    obniżenie zdolności dzieci z pijackich rodzin, wypadki samochodowe, olewanie
    obowiązków służbowych w pracy...) niż zyskiwał z takich ofiar.

    -=-

    Mnie też wydaje się, że nie każdy wpłatomat żąda PINu przy przyjmowaniu
    makulatury. I nie widzę w tym niczego złego. Co kogo obchodzi, czy wpłaciłem
    pieniądze osobiście, czy poprzez kogoś?

    Konta wspólne? Ktoś pierze pieniądze tak, że je wylewa wraz z wodą, w której
    je pierze? :) (klasyczny przykład wylania dziecka wraz z kąpielą?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'