  • 11. Data: 2008-03-10 22:14:33
    Temat: Re: Eurobank w nocy ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:fr2lpl$2ic$3@news.onet.pl...
> [...]
    f.googlegroups.com...

    > Oczywiscie, poziom zaawansowania plasowalbym go gdzies w okolicach
    > Lukasa, czyli sporo roznych ale .... ale dziala nie to co ta grecka
    > popierdolka.

    dzwoniłem na infolinię, przeraził wymogami i opłatami, odpuszczam sobie
    jednak polbank coś tam w sobie ma, zostanie sobie kontem na oszczędności

  • 12. Data: 2008-03-10 22:14:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 07:51, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Oczywiscie, poziom zaawansowania plasowalbym go gdzies w okolicach
    > Lukasa, czyli sporo roznych ale .... ale dziala nie to co ta grecka
    > popierdolka.

    Jak jest z transmisja danych w tokenie GSM?
    Zatwierdzajac operacje kodem z tokena, zauwazylem nad nim fragment
    cyfrowy zgodny z kawalkiem konta na ktory mial isc przelew.
    Z tego moznaby wnioskowac, ze idzie przesyl danych do tokena?
    Akurat w moim przypadku takie jednorazowe polacznie to 1,40 zl.
    NA billingu na moim koncie jeszcze nie mam w podgladzie ostatnich
    polaczen, ale juz sie lekko niepokoje.

  • 13. Data: 2008-03-10 23:24:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 23:14, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Akurat w moim przypadku takie jednorazowe polacznie to 1,40 zl.
    > NA billingu na moim koncie jeszcze nie mam w podgladzie ostatnich

    zrobilem polaczenie kontrolne po korzystaniu z tokena.
    Polaczenie juz mam w billingu, a internetowego nie widac - no to chyba
    jednak nie wymiany danych, a przynajmniej nie w sposob objety
    taryfikacja.

  • 14. Data: 2008-03-11 06:58:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > Akurat w moim przypadku takie jednorazowe polacznie to 1,40 zl.
    > NA billingu na moim koncie jeszcze nie mam w podgladzie ostatnich

    Nie ma zadnej transmisji danych, ten aplet jest sprytny i potrafi z kodu
    wygenerowanego przez strone wyciagnac takie dane. Ciekawe czy
    rozpracowujac algorytm mozna by sobie samemu tokena napisac,

    Skoro to jest para request-answer to moze przy odpowiedniej ilosci
    daloby sie wyciaganc algorytm.

  • 15. Data: 2008-03-11 06:59:30
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > dzwoniłem na infolinię, przeraził wymogami i opłatami, odpuszczam sobie
    > jednak polbank coś tam w sobie ma, zostanie sobie kontem na oszczędności

    Jakimi oplatami i wymogami, zalozenie konta to jakies 10 minut z DO
    tylko. A oplaty zero bo karty mozna nie brac podobno, taka informacje
    uzyskalem przy zakladaniu. Sugestie o wlaczeniu do systemu on-line
    funduszy przyjeli zaciekawienii wiec moze jakies kroki pojda w tym kierunku

  • 16. Data: 2008-03-11 07:02:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 07:58, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Nie ma zadnej transmisji danych, ten aplet jest sprytny i potrafi z kodu
    > wygenerowanego przez strone wyciagnac takie dane.

    Acha. Czyli zapewne cos w rodzaju - chlopczyk czy dziewczynka w
    zaleznosci od cyfry w ostatnim polu peselu

    Nie znam sie.

  • 17. Data: 2008-03-20 16:28:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

> [...]
    > uzyskalem przy zakladaniu. Sugestie o wlaczeniu do systemu on-line
    > funduszy przyjeli zaciekawienii wiec moze jakies kroki pojda w tym

    jak mniej niż 800zł na koncie to biorą opłatę
    wolę jednak gówniaty polbank niż wygórowane wymogi

  • 18. Data: 2008-03-20 16:44:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Mar, 17:28, "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote:

    > jak mniej niż 800zł na koncie to biorą opłatę
    > wolę jednak gówniaty polbank niż wygórowane wymogi

    Mam kilka stalych wplat, ktorych nie moge splacac z KK Citi - akurat
    zasile i bedzie schodzic zleceniami stalymi - poza innymi korzysciami,
    jesli wrzuce wiecej.

  • 19. Data: 2008-03-21 06:50:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > jak mniej niż 800zł na koncie to biorą opłatę
    > wolę jednak gówniaty polbank niż wygórowane wymogi

    Na koncie moze byc ZERO, to suma wplat ma byc 800zl a nastepnego dnia
    mozna juz zabrac.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 20. Data: 2008-03-21 07:50:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 07:50, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Na koncie moze byc ZERO, to suma wplat ma byc 800zl a nastepnego dnia
    > mozna juz zabrac.

    Nie wiesz, czy moze byc jako suma kilku zasilen ?
    500 zl, , przelanie i za dwa dni wplata 400 zl?
    Wplywy miesieczne 900 mimo, ze jednorazowo nie bylo zasilenia 800zl ?