  • 11. Data: 2013-08-02 04:18:00
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ktdhgg$9l6$...@n...news.atman.pl

    > Ja chyba zlikwiduje ten rachunek. Oszczędnościowe juz tylko 2,55% i jeden przelew.
    Funkcje Eurobanku przejmie teraz Meritum z
    > bezpłatną kartą i kontami oszczędnościowymi.

    IMO nie należy trzymać wszystkiego w jednym banku.
    Co do EB -- dla mnie staje się kula u nogi.
    Kulą okrągłą ;) -- nie kula podpierającą. ;)

    Chyba tylko do wpłacania kilogramów złomu. ;)
    U AliorTaty już nie mam konta, mBank przyjmuje raczej ;)
    tylko makulaturę, Millego i BZWBKKB nie chcę obciążać
    blaszkami... Takoż z Citi i PKO...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-08-02 04:21:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mac" ktedu9$a40$...@n...vectranet.pl

    > czyli moge zobie zdefiniowac zlecenie - wykonac - zlikwidowac i bede mial za
    darmo?
    > i tak codziennie?

    IMO warto zlikwidować nie zlecenie, ale konto w EB. Może
    EB pojmie wówczas, że nie należy przeciwko klientom
    prowadzić wojny. Mają za dużo czasu? -- niech robią kawę. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-08-02 10:28:34
    Od: g...@p...onet.pl

    > Jeżeli ktoś jeszcze korzysta ze starych rachunków oszczędnościowych z
    >
    > kapitalizacją dzienną to UWAGA! niespodzianka.
    >
    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    >
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    Udało im się ukryć przede mną tą zmianę. Już miałem pytać gdzie to jest napisane.
    Otóż nie wystarczy przestudiować informacji o zmianie opłat i prowizji, trzeba
    uważnie przestudiować pdfa.

  • 14. Data: 2013-08-02 16:57:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 21:46:44 +0200, mac napisał(a):

    > a jak rozumiec to:
    > "
    > Zlecenia Ustanowienie/usunięcie zlecenia w Internecie 0 PLN Wykonanie
    > zlecenia na rachunek wewnętrzny 0 PLN "
    >
    > czyli moge zobie zdefiniowac zlecenie - wykonac - zlikwidowac i bede
    > mial za darmo?
    > i tak codziennie?

    Przecież to zwykły przelew więc bez różnicy jak go wykonasz czy sam czy
    przy pomocy zlecenia.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-08-02 21:42:22
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-08-02 16:57, xbartx pisze:

    > Przecież to zwykły przelew więc bez różnicy jak go wykonasz czy sam czy
    > przy pomocy zlecenia.

    tylko ze TOiP jest "przelew wewnetrzny" platny 5 PLN (jeden w miesiacu
    bezplatny"

    i sa te wpisy w grupie "zlecenia" gdzie "Wykonanie zlecenia na rachunek
    wewnętrzny" koszt 0PLN

    czy zlecenie = przelew wewnetrzny ? jezlei tak to dlaczego przelew = 5
    PLN a zlecenie = 0 PLN ??

    m.

  • 16. Data: 2013-08-03 11:30:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Aug 2013 21:42:22 +0200, mac napisał(a):

    > czy zlecenie = przelew wewnetrzny ? jezlei tak to dlaczego przelew = 5
    > PLN a zlecenie = 0 PLN ??

    Być może to niedopatrzenie w ich regulaminie albo jakiś inny błąd - po
    prostu sprawdź.
    A utworzenie albo usunięcie zlecenia też jest bezpłatne?

    --
    xbartx