  • 11. Data: 2012-08-08 09:46:45
    Temat: Re: 20 w bankomacie?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a) :

    > i za tę prasę czy za te bułki to rachunek końcowy wynosi średnio ile ?
    > domyslam, sie, że niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji małych
    > kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

    W sklepie Ranidae.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2012-08-08 15:02:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Aug 2012 22:52:04 +0200, w <jvrv5j$7ak$1@inews.gazeta.pl>, "T.F."
    <t...@U...wp.pl> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> ...

    > no, niezupelnie.
    >
    > np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
    > tak, za bulki i prase tez.

    A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

  • 13. Data: 2012-08-08 15:22:26
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Sie, 07:26, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
    wrote:

    > i za t pras czy za te bu ki to rachunek ko cowy wynosi rednio ile ?
    > domyslam, sie, e niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji ma ych
    > kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

    Kazdy sklep akceptujacy karty. Od dawna nie mialem problemow z
    placeniem nawet 2-3 pln karta. A od kiedy sa terminale bezstykowe jest
    jeszcze prosciej (np Zabka).

    Gotowka placa od czasu do czasu tylko w Biedronce i osiedlowym
    warzywniaku. A tak wszedzie karta.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2012-08-08 23:56:27
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2012-08-07 13:50, jureq pisze:

    > Dokładnie to drugie. To musi być przejęty bankomat Cash4You. Euronet
    > nadal w wielu miejscach ładuje w nie 20+100

    Kiedys w Krosnie zaladowali odwrotnie - 100 z 20. Trafilem zle -
    dostalem 200pln po 20 a z konta sciagneli 1000. Reklamacja sie powiodla
    - ciekawe czy tych co dostali 100 za 20 tez sciagneli.

  • 15. Data: 2012-08-09 00:46:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> d...@4...com

    > np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
    > tak, za bulki i prase tez.

    : A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

    Ja także używam surowców wtórnych niezmiernie
    rzadko -- i jest to (używanie) dla mnie
    uciążliwą osobliwością.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'