  • 11. Data: 2002-12-12 10:31:19
    Temat: Re: Euronet dla BPH PBK :-)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Skoro masz eKOnto to nic nie stoi na przeszkodzie chwile przed
    podejsciem do
    > bankomatu przelac z eMaxa na eKonto.

    Jak zrobi to WAPem to mu te grosze z roznicy oprocentowania zje :)
    Ja tam juz nie patrze gdzie trzymac - tylko sobie przelewam z banku do
    banku :)

  • 12. Data: 2002-12-12 10:37:35
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:at9og6$qf1$1@news.onet.pl...
    > podejsciem do
    >
    > Jak zrobi to WAPem to mu te grosze z roznicy oprocentowania zje :)
    > Ja tam juz nie patrze gdzie trzymac - tylko sobie przelewam z banku do
    > banku :)

    Moze to zrobic w domu przez Internet.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 13. Data: 2002-12-12 10:39:11
    Od: j...@p...onet.pl

    > Gdyby jeszcze oprocentowanie rachunku bylo wyzsze, to sens posiadania
    > drugiego rachunku w mBanku znacznie by zmalal.

    Na RORze to się zgodzę, ale jeżeli masz Sez@ma to w BPH PBK jest 10-dniowa
    Lok@ta oprocentowana (dla większych kwot) korzystniej nawet od e-Maxa.
    Przynajmniej jeszcze niedawno takie były relacje.
    Ja bym pochopnie nie rezygnował z mBanku, zwłaszcza w perspektywie rozszerzenia
    oferty o konta walutowe, zakup jednostek funduszy inwestycyjnych, ... Tym
    bardziej, że koszt posiadania konta może być zerowy, a w BPH PBK trzeba dość
    słono płacić.

    Jacek

  • 14. Data: 2002-12-12 10:55:48
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    Strata czasu i nie zawsze akurat mam taka mozliwosc.

    Wszystko zalezy od odpowiedzi na pytania - ILE i NA JAK DLUGO. Jezeli i
    tak mam trzymac na eKoncie stosunkowo nieduza kase, to moge ja trzymac w
    BPH.

    Poza tym, to kwestia podejscia hobbystycznego ;) Kasa w banku ktory
    najwiecej za to placi.
    Przelewanie z banku do banku to też hobby ?

    MichalL

  • 15. Data: 2002-12-12 11:00:50
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Na RORze to się zgodzę, ale jeżeli masz Sez@ma to w BPH PBK jest
    > 10-dniowa Lok@ta oprocentowana (dla większych kwot) korzystniej nawet
    > od e-Maxa. Przynajmniej jeszcze niedawno takie były relacje.

    Ale juz nie sa. eMAX 6,4%, BPH 6,15% - moze troche wiecej bo
    kapitalizacja po 10 dniach.
    Poza tym z eMaxa mam kase w kazdej chwili., A lokata to jednak mrozenie
    pieniedzy.

    > Ja bym pochopnie nie rezygnował z mBanku, zwłaszcza w perspektywie
    > rozszerzenia oferty o konta walutowe, zakup jednostek funduszy
    > inwestycyjnych, ...

    Po co rezygnowac, jezeli jest bezplatne. Ale moze przestane korzystac w
    dotychczasowej formie.

    >Tym bardziej, że koszt posiadania konta może być
    > zerowy, a w BPH PBK trzeba dość słono płacić.

    Ale ma sie wiecej bajerow. W tym mozliwosc WPLATY gotowki

    > Jacek

    MichalL

  • 16. Data: 2002-12-12 11:04:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at9ock$3de$1@foka.acn.pl, Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    > wiadomości news:at9nsq$85f$1@news.tpi.pl...
    >
    > Skoro masz eKOnto to nic nie stoi na przeszkodzie chwile przed
    > podejsciem do bankomatu przelac z eMaxa na eKonto.

    No toż właśnie dokładnie to napisał wyżej!

    --
    Robert

  • 17. Data: 2002-12-12 13:50:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MichalL" napisał:

    > Jedyna funkcjonalnosc mBanku z ktorej korzystam, to wyplaty z Euronetu.
    > Czesc wolnej gotowki trzymam dobrze oprocentowane na eMaxie. Kiedy
    > potrzebuje - wybieram.
    > Po rezygnacji z karty do eMaxa bede musial kombinowac z przelewami na
    > eKonto lub do BPHPBK. Albo trzymac kase nizej oprocentowana.
    > I to wszystko.

    Nie sadzilem ze kiedys to powiem, ale jak promocja inteligo sie utrzyma, to
    rozwiazaniem bedzie .... inteligo ;-)) Ja ostatnio do wyplat korzystam z
    inteligo, bo jest saldo w euronetach, bankomaty PKOBP (bez salda) i
    oprocentowanie jak na eMax ;-)) I wychodzi sporo taniej niz e-pakiet (chyba
    ze komus nie starcza euronet+PKOBP).

  • 18. Data: 2002-12-12 13:55:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Od 20 grudnia 2002 roku klienci BPH PBK będą mogli korzystać z 430
    [...]
    > Oprócz tego, na początku 2003 roku bank zaoferuje nowe rodzaje
    > usług. Klienci będą mogli w bankomatach Euronetu sprawdzić aktualną
    wysokość
    > salda rachunku...

    A w mB/multi jako podstawa sa bankomaty euronetu, w ktorych NIE MOZNA
    sprawdzic salda ;-///

  • 19. Data: 2002-12-12 14:05:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ata48c$2u8$1@news.onet.pl, Witek wrote:

> [...]
    > wyplat korzystam z inteligo, bo jest saldo w euronetach, bankomaty
    > PKOBP (bez salda) i oprocentowanie jak na eMax ;-))

    Faktycznie! Oczywiscie - zapomniales dodac - przy saldzie 250.000 złotych.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2002-12-12 14:08:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Faktycznie! Oczywiscie - zapomniales dodac - przy saldzie 250.000
    złotych.

    I dotyczy nadwyzki :)