  • 11. Data: 2002-06-19 11:45:46
    Temat: Re: Euronet się zwija?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 01:24:26PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Jeśli ktoś ma kasę w mBanku, to dla niego macierzyste są Euronety.
    > Których ostatnio coraz mniej.

    Czesciowo sie zgadzam (zniknal mi w mediamarckie ;-((() ale nie do
    konca, bo kilka w okolicy ocalalo.

    Ciekawe ze w promenadzie sa dwa, a tego mediamarktowego zabrali. ;-(

    Mysle ze faktycznie przesuwaja je na miesjca gdzie moga wiecej
    zarobic, kurde, zeby tak tylko poznac ten algorytm ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-06-19 12:19:03
    Temat: Re: [OT]
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Wrocław. Tak rzeczywiście coraz mniej Euronetów we Wrocku. Już od roku nie ma na
    placu Staszica przy Dworcu Nadodrze oraz ostatnio przy Lukasach (ul. Szewska i
    ul. Legnicka). Jak cały Euronet zakończy działalność, to gdzie mają się udać
    klienci mBanku, aby pobrać kasę z bankomatów bez prowizji?

    Słyszałem o gorszych sytuacjach. Np. w Raciborzu zniknął Euronet na amen. To
    gdzie w Raciborzu można pobrać kasę z mBanku za darmo (nie dokonując płatności
    kartą w sklepie i nie robiąc przelewu na inne konto)?

  • 13. Data: 2002-06-19 18:38:01
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >ja nie rozpoczalem tego watku, ale napisze o pozaniu

    jak ktos jest z poznania - to niech powie, gdzie na ul. Zamenhoffa jest
    bankomat euronetu i czy to prawda, ze jest w srodku selgrosa, do ktorego bez
    ich spec-karty nie mozna wejsc?
    Kiedys chcialem tam wyplacic, ale obsluga stwierdzila ze:
    1) i tak mnie nie wpuszcza
    2) to i tak jest bankomat pko

    btw - w Krakowie na BP przy Matecznym tez byl, ale sie zwinal.

    Ogolnie dostepnosc euronetow w Poznaniu oceniam na 3, w Krakowie na 4.5

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 14. Data: 2002-06-19 19:23:19
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    poniewaz i Ty i ja i jeszcze chyba ktos zauwazylismy ze bankomaty euronetu
    znikaja badz zniknely ze stacji BP to moze Britisz Pertolieum wypowiedzialo
    umowe Euronetowi -badz na odwrot)

  • 15. Data: 2002-06-20 15:05:25
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > poniewaz i Ty i ja i jeszcze chyba ktos zauwazylismy ze bankomaty euronetu
    > znikaja badz zniknely ze stacji BP to moze Britisz Pertolieum
    wypowiedzialo
    > umowe Euronetowi -badz na odwrot)

    Być może...
    W Rzeszowie na stacji BP też był swego czasu, nawet często z niego
    korzystałem, ale... niestety się zmył :-((

    Pewnie na stacjach, gdzie (chyba) w większości można płacić kartą był za
    mały ruch (w bankomatach oczywiście) no i Euronet stwierdził, że są
    nieopłacalne...

    Eeeeehhhhhh, żeby tak zamast likwidować dokładali nowe (na stałe, a nie
    sezonowo) to by było dobrze...

    Pozdrawiam - J.

  • 16. Data: 2002-06-20 19:10:06
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Być może...
    > W Rzeszowie na stacji BP też był swego czasu, nawet często z niego
    > korzystałem, ale... niestety się zmył :-((

    i we Wrocku tez
    wczoraj podjezdzam wkladam karte patrze, a ona w powietrzu ;-)
    nie ma i juz

    pozdrawiam,
    jelen

  • 17. Data: 2002-06-22 06:58:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze faktycznie przesuwaja je na miesjca gdzie moga wiecej
    > zarobic, kurde, zeby tak tylko poznac ten algorytm ;-)

    A ja sądzę, że to jest związane z kosztami. W tej chwili za ustawienie wózka
    z preclami trzeba płacić ciężką kasę (jak nie właścicielowi obiektu, to
    urzędowi miasta), a ponieważ łączna ilość bankomatów stale rośnie, więc na
    euronetowe przypada coraz mniejszy obrót. Biorąc pod uwagę stale rosnące
    koszty energii elektrycznej i obsługi urządzeń oraz nienasycony apetyt
    fiskusa, jest całkiem prawdopodobne, że wiele z tych bankomatów nie było w
    stanie zarobić na siebie i dlatego zostały zlikwidowane. Widząc dookoła jak
    po kolei padają sklepy i punkty usługowe, nie jestem zdziwiony znikaniem
    także bankomatów.
    Natomiast jako klient mBanku jestem tym zjawiskiem mocno zaniepokojony.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 18. Data: 2002-06-24 14:49:22
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > także bankomatów.
    > Natomiast jako klient mBanku jestem tym zjawiskiem mocno zaniepokojony.

    Najgorsze jest to, że znikają bankomaty, które stały w naprawdę dogodnych
    punktach, np. w Olsztynie na ul. Dąbrowszczaków/Piłsudskiego (przy "Orbisie") w
    samym centrum miasta. O ile wiem, to nigdzie go nie przestawiono - po prostu
    jest o 1 bankomat "Euronetu" mniej (pozostało raptem 5 - jeśli wierzyć wykazowi
    mBanku).
    Wkurza też to, że mBank nie bardzo dba o aktualizację wykazu tych bankomatów -
    dopiero gdy napisałem do nich maila, że bankomat zniknął i wypadałoby usunąć go
    z wykazu - po kilku dniach zrobiono to. Za to całkiem niedawno widziałem ten
    bankomat (prawie rok po jego kasacji!) w wykazie na stronie innego banku!

    Pozdr.
    PSOLS