  • 1. Data: 2004-07-09 11:27:14
    Temat: Explorer jednak dziurawy
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    EXPLORER JEDNAK DZIURAWY
    Udostępniony w ubiegłym tygodniu przez Microsoft patch, mający usuwać
    niebezpieczne błędy z przeglądarki Internet Explorer, nie jest w pełni
    skuteczny - alarmują eksperci. Zdaniem Jelmera Kuperusa, holenderskiego
    konsultanta ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, uaktualnienie
    nie "łata" pewnej bardzo niebezpiecznej luki w zabezpieczeniach
    przeglądarki. Na poparcie swoich słów Kuperus stworzył "exploita",
    umożliwiający skuteczne zaatakowanie systemu, w którym zainstalowano
    wszystkie udostępnione do tej pory przez Microsoft patche. W tej
    sytuacji eksperci zalecają użytkownikom zrezygnowanie z korzystania z
    IE i zainstalowanie którejś z alternatywnych przeglądarek, np. Opery,
    czy Mozilli.

    Pełna wersja: http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=68410

  • 2. Data: 2004-07-09 12:08:18
    Temat: Re: Explorer jednak dziurawy
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Fri, 09 Jul 2004 13:27:14 +0200, Radosław Popławski wrote in
    nessage <4...@4...com>:

    >sytuacji eksperci zalecają użytkownikom zrezygnowanie z korzystania z
    >IE i zainstalowanie którejś z alternatywnych przeglądarek, np. Opery,
    >czy Mozilli.

    Niestety, Mozilla też znalazła się na cenzurowanym. Tyle, że reakcja
    jest natychmiastowa: http://www.mozilla.org/security/shell.html

  • 3. Data: 2004-07-10 06:22:20
    Od: Opty45 <a...@a...net>

    No to fatalnie! A ja tak wierzyłem w Mozillę :(.

  • 4. Data: 2004-07-10 16:40:42
    Od: pawel <p...@o...pl>

    Użytkownik Opty45 napisał:

    > No to fatalnie! A ja tak wierzyłem w Mozillę :(.

    Każdy może się potknąć, ale nie można nawet porównywać Mozilli
    z tym shitem Microsofta ...
    pk