  • 1. Data: 2022-10-13 20:25:04
    Temat: FAQ kredytowy na FB
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    nie jestem zwolennikiem facebooka, ale jest duża grupa ludzi, która bez
    tej aplikacji nie potrafi żyć, nie napiszą, nie zapytają tutaj ani w
    żadnym innym poważnym miejsce, jednak FB to już jest coś, można klikać
    na plaży, w tramwaju lub przy browarze

    dlatego jeżeli ktoś z Was czuje chęć podyskutowania na tematy finansowe
    (w szczególności kredyty i ubezpieczenia) na FB to zapraszam na:

    https://www.facebook.com/groups/483209757196202

    merytorycznie, bez spamu, bez "priv banku"

    pierwszy raz coś takiego tworzę więc wybaczcie ew. błędy, jeżeli ktoś ma
    jakieś doświadczenie w zakresie obsługi grup na FB to zapraszam

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-10-13 20:36:39
    Temat: Re: FAQ kredytowy na FB
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Odpowiedz na pytanie:
    Dlaczego mam wyświetlać fufufu aby przeczytać tekst?
    PO CO MI TO?

    Aby było kolorowo?

    A czy na twojej fejsbuce odpowiedź jest przypisana do postu na który się
    odpowiada?

    W na serwerach news JEST. Tylko niektóre łajzy o tymm nie wiedzą robią
    OCZY komu ja teraz odpisuję ;--)

  • 3. Data: 2022-10-13 20:56:37
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 13.10.2022 o 20:36, _Master_ pisze:
    > Odpowiedz na pytanie:
    > Dlaczego mam wyświetlać fufufu aby przeczytać tekst?
    > PO CO MI TO?
    >
    > Aby było kolorowo?

    kolory sa bez znaczenia, staram się iść z duchem czasu, tutaj wolałbym
    pisać, bo mnie kolory i inne wodotryski potrzebne nie są

    > A czy na twojej fejsbuce odpowiedź jest przypisana do postu na który się
    > odpowiada?

    zakładam, że tak, a może być inaczej?

    > W na serwerach news JEST. Tylko niektóre łajzy o tymm nie wiedzą robią
    > OCZY komu ja teraz odpisuję ;--)

    a możesz jeszcze raz, ale abym zrozumiał?

    coś na FB zjeb@lem?

    nie jestem biegły w tej aplikacji

  • 4. Data: 2022-10-13 21:18:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-października-2022 o 20:56, Robert_DF pisze:
    > coś na FB zjeb@lem?
    >
    > nie jestem biegły w tej aplikacji

    W życiu nie byłem na gejdbuce. Jestem normalny ;-)

  • 5. Data: 2022-10-13 22:13:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-13 o 20:36, _Master_ pisze:
> [...]
    > odpowiada?
    >
    > W na serwerach news JEST. Tylko niektóre łajzy o tymm nie wiedzą robią

    Bo niektórzy klikają tylko w nieprzeczytane i wtedy Twój post bez wrotki
    jest gówno wart jeśli chodzi o identyfikację.

  • 6. Data: 2022-10-13 22:15:46
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 13.10.2022 o 21:18, _Master_ pisze:

    > W życiu nie byłem na gejdbuce. Jestem normalny ;-)

    zazdroszczę
    ja tam jestem tylko zawodowo...staram się być nowoczesny

    gdybym miał wybór to wolałbym tylko tutaj z klientami pisać, tak
    naprawdę to nie pamiętam nawet od kiedy tutaj jestem?

    ale spokojnie ponad 20 lat...

  • 7. Data: 2022-10-14 09:55:38
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 13.10.2022 o 22:13, cef pisze:

    > Bo niektórzy klikają tylko w nieprzeczytane i wtedy Twój post bez wrotki
    > jest gówno wart jeśli chodzi o identyfikację.

    zasada jest taka: post i komentarze pod nim, a nie gdzieś w kosmos,
    dokładnie tak jak tutaj (ale w formie graficznej z tymi wszystkimi
    pierdołami)

    przynajmniej taką mam nadzieję

  • 8. Data: 2022-10-15 21:39:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-października-2022 o 22:13, cef pisze:
    > Bo niektórzy klikają tylko w nieprzeczytane i wtedy Twój post bez wrotki
    > jest gówno wart jeśli chodzi o identyfikację.

    A to w dzisiejszych czasach jest jakiś problem ustawić sobie
    przechowywanie np. z ostatniego miesiąca?

    Mam pisać wrotkę bo ktoś ma zboczenie? ;)

    Można temu problemowi zaradzić. Nie klikać w moje posty. To bardzo łatwe ;)

  • 9. Data: 2022-10-16 11:32:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-15 o 21:39, _Master_ pisze:

    > A to w dzisiejszych czasach jest jakiś problem ustawić sobie
    > przechowywanie np. z ostatniego miesiąca?

    Jakie przechowywanie? Wyświetla się wszystko.
    Ja klikam w nieprzeczytanie, bo problemem jest scrolowanie
    w poszukiwaniu nieprzeczytanych postów.
    Taki sam problem jak dla gamonia kliknąć posta z wrotką.

    > Mam pisać wrotkę bo ktoś ma zboczenie? ;)
    >
    > Można temu problemowi zaradzić. Nie klikać w moje posty. To bardzo łatwe ;)

    Nie szukam istotnej treści w Twoich postach.
    Bardziej dla rozrywki klikam.

  • 10. Data: 2022-10-16 17:39:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-16-października-2022 o 11:32, cef pisze:
    > Wyświetla się wszystko.
    > Ja klikam w nieprzeczytanie, bo problemem jest scrolowanie

    a nie mam takich problemów. Posty po miesiącu się kasują i nie zalegają
    w pamięci i nie mulą kompa.