  • 11. Data: 2015-09-10 19:54:18
    Temat: Re: FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mułu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > No ok, pohejtowałeś sobie, ale co z tym plikiem? ;)

    Nie znam się na plikach binarnych.Plik wywaliłem.
    Czymś tam analizowałem i dostałem taką odpowiedź:

    The file is corrupt and can be repaired
    1 page recovered.
    Page 1 of 1

    Output:

    Analysis terminated; corruptions found.
    Page ObjNo Description
    0 0 The end-of-file marker was not found.
    0 0 The 'startxref' keyword or the xref position was not found.
    0 26 The "Length" key of the stream object is wrong.
    0 26 The "endstream" keyword is missing.
    0 0 The file trailer dictionary is missing or invalid.
    0 0 The page doesn't exist.
    0 0 The file is corrupt and cannot be repaired. Some of the
    contents can possibly be recovered

  • 12. Data: 2015-09-10 19:58:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 19:54:18 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Nie znam się na plikach binarnych.Plik wywaliłem.
    > Czymś tam analizowałem i dostałem taką odpowiedź:
    >
    > The file is corrupt and can be repaired

    Szkoda. Chętnie bym sprawdził co im się rozjechało w generatorze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2015-09-11 01:16:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1...@4...net

    > Szkoda. Chętnie bym sprawdził co im się rozjechało w generatorze.

    Załóż tam lokatę. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-09-11 08:55:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 01:16:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Załóż tam lokatę. ;)

    Aż taki zdesperowany nie jestem ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2015-09-11 10:11:38
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 08:55, Borys Pogoreło pisze:

    > Aż taki zdesperowany nie jestem ;)

    Załóż, załóż. :) Oni są zdesperowani. Właśnie podnieśli dwumiesięczną
    na 3,05 %

  • 16. Data: 2015-09-11 14:50:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 10:11:38 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Załóż, załóż. :) Oni są zdesperowani. Właśnie podnieśli dwumiesięczną
    > na 3,05 %

    Czekam na maila z promocji ćwierćbanku, 4% do końca roku jeśli spełnisz
    warunki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2015-09-11 15:21:12
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Czekam na maila z promocji ćwierćbanku, 4% do końca roku jeśli spełnisz
    > warunki.

    Chodzi ci o "wymarzony cel" / z Raiffi? Ja dostałem maila w środe
    wieczorem, Dziwne, że jeszcze nie dostałeś. W weekend będę miał troche
    czasu to pozakładam te ich konta. Trochę kulawo, ze wymagają aktywacji
    debetówki. ale to tylko 3 zeta w plecy.

  • 18. Data: 2015-09-11 17:16:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 15:21:12 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > wieczorem, Dziwne, że jeszcze nie dostałeś. W weekend będę miał troche
    > czasu to pozakładam te ich konta. Trochę kulawo, ze wymagają aktywacji

    Hm, no nie mam, dziwne. Spam też sprawdzam. W tym mailu co dostałeś jest
    jakiś adres kontaktowy / zwrotny? Bo przez ten ich ćwierćsystem nawet się
    wiadomości do banku nie da wysłać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2015-09-11 18:21:11
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Hm, no nie mam, dziwne. Spam też sprawdzam. W tym mailu co dostałeś jest
    > jakiś adres kontaktowy / zwrotny? Bo przez ten ich ćwierćsystem nawet się
    > wiadomości do banku nie da wysłać.

    A kliknąłeś w link aktywujący w pierwszym mailu, który przyszedł zaraz
    po zgłoszeniu z adresu activeforms ?

  • 20. Data: 2015-09-11 18:24:52
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Jest zwrotny, ale to po prostu: r...@r...pl