  • 21. Data: 2010-02-25 23:18:53
    Temat: Re: FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
    Od: sorden <s...@u...pl>

    scream wrote:

    > No roczne, a jak inaczej podawac oprocentowanie lokaty? :) Jesli znajdzie
    > sie bank ktory bedzie dawal dziennie chocby 0,5% to podejrzewam, ze 4/5
    > ludnosci naszego kraju przeniesie tam natychmiast wszystkie swoje
    > oszczednosci :) To jest w skali roku zysk ponad 500%.

    Nie w tym rzecz. Oprocentowanie lokaty zawsze podaje sie w skali roku.
    Natomiast chodzi o roznice miedzy roczna lokata z dzienna kapitalizacja, a
    lokata jednodniowa (ktorej w tym banku z takim oprocentowaniem w ofercie nie
    ma).

    --
    in

  • 22. Data: 2010-02-25 23:26:56
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik scholastyk napisał:

    > SOA#1

    U mnie mapka też działa, ale...

    Sprawdziłem moje okolice. Placówki w Lublinie są wymienione po 2 razy. W
    dodatku
    20-410 Lublin,
    ul. 1-go Maja 13A
    jest pokazana na mapie na 3 Maja w Świdniku, mniej więcej w miejscu
    gdzie jest tutejszy Getin (dawny WBC) :-).

    Przemek

  • 23. Data: 2010-02-26 00:02:39
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > ludnosci naszego kraju przeniesie tam natychmiast wszystkie swoje
    > oszczednosci :) To jest w skali roku zysk ponad 500%.

    Pewnie chodzi o to, że jednodniowe lokaty można zawsze
    "zerwać" bez straty odestek, bo nie bardzo bank może
    wpisać do umowy warunek przymusowego odnawiania
    takiej lokaty :)

  • 24. Data: 2010-02-26 08:18:42
    Temat: Re: START W PONIEDZIAŁEK!
    Od: sorden <s...@u...pl>

    O co to cale zamieszanie ?
    Czy oni maja tam cos ciekawego ?

    --
    in

  • 26. Data: 2010-02-26 14:20:24
    Od: z...@o...pl

    > Ciekawe co "extra" dostanę jako pierwszy klient placówki jeleniogórskiej?

    planuję sobie zażyczyć brak opłaty miesięcznej za 2 debetówki na zawsze lub rok
    oraz brak opłaty za rachunek bieżący spółki jawnej na zawsze lub na jeden rok

    ciekawe czy bank "przyjazny przedsiębiorcom" szarpnie sie na 14zł miesiecznie
    dla pierwszego klienta w historii :)

    pytanie: czy zdaniem kolegów i koleżanek żądam za dużo za mało czy w sam raz?

  • 27. Data: 2010-02-26 14:35:39
    Od: z...@o...pl

    oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.

    Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
    że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
    ale przynajmniej spóbuję.

  • 28. Data: 2010-02-26 18:29:54
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    > P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta - FM
    > Bank dał 5,72%

    Piszą, że mają gwarancje BFG, ale na stronie http://www.bfg.pl/?i_id=889
    nie są jeszcze wymienieni... To jak, mają te gwarancje, czy nie? Jak można to
    sprawdzić?

  • 29. Data: 2010-02-26 18:44:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 19:29, " " <a...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Pisz , e maj gwarancje BFG, ale na stroniehttp://www.bfg.pl/?i_id=889
    > nie s jeszcze wymienieni... To jak, maj te gwarancje, czy nie? Jak mo na to
    > sprawdzi ?
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    dzizas - nic nie trzeba sprawdzac

    kazdy bank zarejestrowany w Polsce jest z mocy ustawy objety

  • 30. Data: 2010-02-26 18:45:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <a...@W...gazeta.pl> news:hm93v2$j50$1@inews.gazeta.pl

    > Piszą, że mają gwarancje BFG, ale na stronie http://www.bfg.pl/?i_id=889
    > nie są jeszcze wymienieni... To jak, mają te gwarancje, czy nie? Jak można
    > sprawdzić?

    dać sobie na wstrzymanie, otworzyć zimne piwko, odpalić jakiś dobry film na
    DVD, pokochać się ze swoją drugą połówką - czynności te powtarzać dzisiaj, w
    sobotę oraz w niedzielę.
    Kiedy nastanie poniedziałek tj. 1 marca 2010, kiedy to FM bank ma ruszyć,
    wejść na stronę BFG i... i szukać informacji odnośnie gwarancji.

    PS.
    stronę BFG proszę sprawdzać koło południa albo najlepiej po. Kilka minut po
    godzinie 00:00 1 marca informacji na stronie BFG raczej jeszcze nie będzie
    :)

    Pozdrawiam
    ;)