  • 1. Data: 2011-06-18 21:12:20
    Temat: FM Bank, półroczna 5,5%
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    FM Bank przysłał mi maila.,Półroczna z kapitalizacją dzienną 5,5%. Co o tym
    myślicie?

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-06-19 06:53:01
    Temat: Re: FM Bank, półroczna 5,5%
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 23:12:20 +0200, wiatrak napisał(a):

    > FM Bank przysłał mi maila.,Półroczna z kapitalizacją dzienną 5,5%. Co o
    > tym myślicie?

    W OF jest 5,39% na 3 m-c ale tylko do dzisiaj.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-06-19 06:59:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak wrote:
    > FM Bank przysłał mi maila.,Półroczna z kapitalizacją dzienną 5,5%.
    > Co o tym myślicie?
    >

    > wiatrak

    Ale gorsza od Antyinflacyjnej aż do inflacji 4.0%, która albo
    będzie za 3-4 miesiące, albo wcale...

    witrak()

  • 4. Data: 2011-06-19 14:14:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 18.06.2011 23:12, wiatrak wrote:
    > FM Bank przysłał mi maila.,Półroczna z kapitalizacją dzienną 5,5%. Co o
    > tym myślicie?

    Masz do tego jakiś link? Mógłbyś wysłać? Tutaj piszą o 5,4%, w systemie
    wniosków też jest takie oprocentowanie.

  • 5. Data: 2011-06-19 14:16:51
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.06.2011 16:14, XYZ wrote:

    > Masz do tego jakiś link? Mógłbyś wysłać? Tutaj piszą o 5,4%, w systemie
    > wniosków też jest takie oprocentowanie.
    http://www.fmbank.pl/promocje?ph_content_01_start=sh
    ow&cmn_id=1064

  • 6. Data: 2011-06-19 15:42:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Masz do tego jakiś link? Mógłbyś wysłać? Tutaj piszą o 5,4%, w systemie
    > wniosków też jest takie oprocentowanie.

    Email jest imienny. Podwyższone oprocentowanie dla tych, którzy już kiedyś
    mieli u nich lokaty. Miałem kieeeeeeeeeeeedyś ich lokaty, jak powstał fm
    bank. Oferowali wtedy na inauguracji najwyższe oprocentowania.

    wiatrak

  • 7. Data: 2011-06-19 15:46:02
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.06.2011 17:42, wiatrak wrote:

> [...]
    > kiedyś mieli u nich lokaty. Miałem kieeeeeeeeeeeedyś ich lokaty, jak
    > powstał fm bank. Oferowali wtedy na inauguracji najwyższe oprocentowania.

    Ja też miałem i to na sporą kwotę, a nic nie dostałem...

  • 8. Data: 2011-06-19 15:46:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

> [...]
    > kiedyś mieli u nich lokaty. Miałem kieeeeeeeeeeeedyś ich lokaty, jak
    > powstał fm bank. Oferowali wtedy na inauguracji najwyższe oprocentowania.

    A kiedy przyszła wiadomość?

  • 9. Data: 2011-06-19 15:49:57
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > A kiedy przyszła wiadomość?

    Ze dwa dni temu. Sprawdź na adresie, którego używałeś przy składaniu
    wniosków do FM banku.

    wiatrak

  • 10. Data: 2011-06-19 15:52:00
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.06.2011 17:49, wiatrak wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Ze dwa dni temu. Sprawdź na adresie, którego używałeś przy składaniu
    > wniosków do FM banku.

    To chyba ma coś wspólnego ze zezwoleniem na przetwarzanie danych
    osobowych. I zgoda i jej brak ma swoją cenę :)