  • 1. Data: 2010-06-11 08:20:07
    Temat: FUTRA.Wyniki za 11-06-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11150878

    Open FW20M10 2366

    Punkty

    Darek 6
    RySZARd 4
    sys29 4
    DJ\(Dominik\ 3
    ASz 2
    Loser 1
    SERG 1

    KLASYFIKACJA

    sys29 94
    Loser 62
    Archangell 51
    marzena 48
    ASz 43
    Darek 42
    DJ\(Dominik\ 36
    RySZARd 34
    kroovka 22
    Lech Dubrowski 20
    Wolf 20
    Misiek 19
    kc 18
    skippy 12
    Włodziu 10
    SERG 4
    Mroziu 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-06-11 17:03:38
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    No - Sys - nie mozesz odpuscic.

    3-cyfrowka musi byc

    Powodzenia

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

    ..>

  • 3. Data: 2010-06-11 17:51:19
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Loser <l...@g...pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > No - Sys - nie mozesz odpuscic.
    >
    > 3-cyfrowka musi byc
    >
    > Powodzenia
    >
    > :-)
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

    Witaj Loser
    Choć to niby tylko 6 punktów, to łatwo nie będzie. Dużo zależy od
    stabilności nastrojów na rynku. Sam wiesz, że gdy jest nerwowo, to ciężko
    zapunktować. Dla mnie najtrudniejsza jest zawsze sytuacja, gdy np. USA
    kończą na dużych minusach, a rano widzę, że Azja i S&Pfut są na sporych
    plusach i do tego edek zaiwania do góry... - wtedy intuicja kompletnie mnie
    zawodzi. Jeśli nie będzie tego rodzaju huśtawki w przyszłym tygodniu, to
    może się uda.
    A Twój wynik też niczego sobie. Mając ponad 60 punktów wygrałbyś niejedną
    serię. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 4. Data: 2010-06-11 17:59:55
    Od: " az" <a...@g...pl>

    Mam takie pytanie do prowadzących w rankingu, może nie na miejscu,
    ale,
    czy to poker prawdziwy, czy tylko taka gra na zapałki?
    Wyjaśniam wątpliwości - chodzi mi o to, czy za tymi trafnymi
    typowaniami idą realne pieniądze, czy to tylko tak dla jaj.
    Ja jakoś myśle, że to swoisty barometr dla organizatora, ale pewnie się myle.

  • 5. Data: 2010-06-11 18:33:38
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    >chodzi mi o to, czy za tymi trafnymi
    > typowaniami idą realne pieniądze, czy to tylko tak dla >jaj.

    dla jaj...
    m.
    ps.sys gartulki

  • 6. Data: 2010-06-11 19:21:53
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    az <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > typowaniami idą realne pieniądze, czy to tylko tak dla jaj.
    > Ja jakoś myśle, że to swoisty barometr dla organizatora, ale pewnie się

    Dla jaj.

    pozdr.
    sys29

    P.S. Marzenko thx. :-)

  • 7. Data: 2010-06-11 20:24:30
    Od: " az" <a...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):
    to tylko tak dla jaj.
    > myle.

    > Dla jaj.
    >
    > pozdr.
    > sys29
    >
    > P.S. Marzenko thx. :-)

    Aha, no tak, przepraszam, ale tak jak myślalem,
    towarzystwo wzajemnej adoracji. No, i takie muszą istnieć,
    wolny kraj, to się ceni.

  • 8. Data: 2010-06-11 20:31:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Cze, 22:24, " az" <a...@g...pl> wrote:

    > towarzystwo wzajemnej adoracji. No, i takie musz istnie ,

    Przecież masz czarno na białym - typują ludzie zanim wystartuje
    giełda.
    Zero ściemy.

    Więc, weź te swoje mądrości i .....

  • 9. Data: 2010-06-11 20:51:24
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > towarzystwo wzajemnej adoracji.

    ?????????????????????????????????????????

    O co Ci chodzi ? Nie podoba ci się, że to zwykła zabawa... , że nie gramy
    na pieniądze ?! Jakie towarzystwo ... ?? Uczestnicy tej zabawy nawet się
    ze sobą nie znają.

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2010-06-11 21:11:22
    Od: " az" <a...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > na pieniądze ?! Jakie towarzystwo ... ?? Uczestnicy tej zabawy nawet się

    Nie, nie,
    wszysto ok.
    Ja rozumiem zabawy dzieci w piaskownicy, spoko.
    Zyczę zdrowia.