  • 1. Data: 2009-12-16 10:30:14
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-12-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20Z09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11011201

    Open FW20Z09 2346

    Loser 1
    ASz 1

    bez punktow

    KLASYFIKACJA

    kroovka 40
    ASz 40
    Misiek 39
    Loser 38
    sys29 36
    Darek 36
    RySZARd 31
    kc 30
    TomoT 29
    marzena 23
    Alkortrade 19
    porombany 12
    Safranek 12
    Wolf 9
    arkom 8
    Benjamin 8
    Zorro von Lis 4
    jarekz35 4
    trendfollowerpl 1
    Leszek 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2009-12-16 16:25:40
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki na 2 dni przed koncem serii Z09
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Nie wykluczajac wprawdzie "3 muszkieterow z zaplecza"

    RySZARd 31
    kc 30
    TomoT 29

    ale i tak wyjatkowo duzo osob ma tym razem szanse na zwyciestwo

    bo (poza w/w w mniejszym stopniu) to na dzis az 6 osob

    kroovka 40
    > ASz 40
    > Misiek 39
    > Loser 38
    > sys29 36
    > Darek 36

    Nie pamietam aby bylo tak wyrownane na 2 dni przed

    Zazwyczaj byly to 2-3 osoby, a czasem zwyciezca byl znany juz wczesniej

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2009-12-16 22:21:15
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Loser <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Nie pamietam aby bylo tak wyrownane na 2 dni przed
    >
    > Zazwyczaj byly to 2-3 osoby, a czasem zwyciezca byl znany juz wczesniej

    Dla mnie zwycięscą jest porombany. Dwa typowania i dwie szóstki. Szkoda, że
    zniknął

    pozdrawiam
    kc

  • 4. Data: 2009-12-17 07:03:46
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Kc- Toże wariant

    Ale o ile kojarze to ktorys z kolegow z czolowki zapominal sie przelogowywac
    stad moglby miec 12 pkt wiecej, ale skoro uwaza ze jest "porombany" to moze
    tak mialo byc

    :-)

    Ja "od zawsze uwazam" ze wieksza wartosc ma dosc trafne typowanie (w
    granicach +/- 5 pkt przy rozchwianych sesjach) zglaszane w okolicach godz
    1700, niz precyzyjne okreslenie +/- 1 pkt na 10 min przed zamknieciem typowan

    Moze kiedys te postulaty zostana w koncu uwzglednione

    (choc powatpiewam)

    Pozdrowko

    Loser