  • 1. Data: 2010-12-16 08:56:30
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
    Od: "ASz" <1...@g...pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11420535

    Open FW20Z10 2780

    Punkty

    kroovka 6
    ASz 6
    sys29 4
    Archangell 3
    Loser 3
    Safranek 3
    DJ\(Dominik\ 3
    ST-LM 2

    KLASYFIKACJA

    sys29 112
    Archangell 100
    kroovka 94
    Loser 92
    ASz 92
    DJ\(Dominik\ 75
    Darek 61
    Misiek 57
    Lech Dubrowski 50
    RySZARd 44
    kecef 31
    ST- LM 27
    Safranek 7
    Wolf 7
    Delfino Delphis 6

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-12-16 13:42:28
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
    Od: k...@p...onet.pl

    Loser-staraj sie!

    A inna sprawa "to to", że chyba szykujemy sobie na rynkach, powoli ale jednak,
    miejsce na efekt stycznia i mamy zatem poczatek korekty kontraktów.
    Zawsze jest pare spolek ktore zmiany kontraktów olewaja:
    Ida swoja droga na pólnoc.
    Taki jest EkoExport , ktory teraz mając juz wydrukowany pierwszy "prawdziwy"
    prospekt emisyjny podaje ostrożna prognoze na 2011 jako 6,00 mln zlotych...dla
    tych co nie wiedza to w obecnym roku bedzie raczej nie wiecej ale na styk 1,5
    mln zlotych (czyli dokladnie tyle co prognozowala spolka juz po podniesieniu
    prognozy).

    Patrzy sie na EEX inna spólka juz bez pardonu handlujaca weglem a nie popiolem
    po jego spaleniu i skomplikowanm oczyszczaniu i separacji i osuszaniu i
    specjalizowaniu na wyroby o ktore bije sie teraz cały Świat żyjący ropą i
    gazem ziemnym.

    To Grupa PSW, ktora jakby ma mniej szlachetny wyrób, ale komu wegla brakuje do
    pieca nabiera szacunku dla wegla i dla PSW....na dworze poniżej 16
    stopni....brrr...

    A teraz praca w PSW też będzie cały rok, a nie tylko zima, w EEX bylo inaczej-
    pracowali latem i jesienia a spali snem zimowym ... zima..., ...teraz pracują
    rytmicznie CAŁY ROK , bo maja i technoloogie i zapasy surowaca i zapasy
    odbiorcow i zapasy dostawcow.

    Wszyscy chcą sie podpierać marką EkoExportu - a to coraz wiecej kosztuje!!
    i Tak trzymac

    Swego czau wycenilem godlo EEX na 30 mln zlotych - sądze, że na początku
    stycznia, juz na GIŁDZIE ta wartosc jest już wieksza!
    kroovka

    Kto dzisiaj nie ma ochoty jeszcze spadac?
    I Q P , czyli Polski Współczynnik Inteligencji w zdobywamiu kasy na inwestycje
    zaczyna się też rozpędzać :-)

  • 3. Data: 2010-12-16 13:49:09
    Od: k...@p...onet.pl

    > Loser-staraj sie!
    Biura podatkowe w Anglii i inne zawalily zwroty naliczanych pdatkow i
    przesadzily w zerowaniu na naszych-teraz trzebaa to odebrqac i eUROtAX MYSLE
    IZ WYRWIE Z TEGO SPORY HARACZ.

    To bedzie dobry okres dla spolki..., ... liczne fundusze się w niej okopały
    (za szybko i nie bylo efektu zdobywania spolki). ...Ale mała, znikoma
    płynność za jakiś czas bedzie plusem, dla spekulantów...czekamy na styczen.

    KGHM na chwile zwalnia po szalenstwach gry "na wariackich papierach" pod
    zachowania Chinczyków co daja nam jeść....

    mecenas

  • 4. Data: 2010-12-16 13:51:48
    Od: k...@p...onet.pl

    > Loser-staraj sie!
    Sadze,że PSW w 2011 roku bedzie mial zysku netto ponad 20 ln zl a nie 15 mln
    zlotych...ale to wynika tez z dzialalnosci Platinum ktory podobnie jaq w IQP
    ma zdolnośc pozyskiawania srodkow iklientow ponadprzecietną.. Osoby w spolce
    to gwarantuja ale... to trzeba śledzić.

    mecenas

  • 5. Data: 2010-12-16 19:21:31
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Pilka nozna to taka gra,ze za pilka lata 22 zawodnikow, a na koncu i tak
    wygrywaja Niemcy - Gary Lineker

    FUTRA- to taka zabawa, ze prowadzacych w trakcie jest czasem kilkoro,a na
    koncu i tak wygrywa Sys - Loser

    Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

    Archangell- chyba mozna z 95-98% prawdopodobienstwem gratulowac Tobie srebra.

    Kroovka i Asz - walczycie o braz, powodzenia do konca

    O ile zdaze rano zajrzec (a nie odgarniac snieg) to i tak mysle, ze jak
    skoncze na tym tzw najgorszym czyli 4-tym i tak powinienem sie cieszyc

    Zreszta zapowiadalem na koniec poprzedniej edycji, ze w tej absolutnie nie
    obstawialbym siebie

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 6. Data: 2010-12-16 20:28:09
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

    Thx, ... a jak obstawiasz rozliczenie serii Z10 ?

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-12-16 21:23:10
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

    Wiem- masz abonament i nie notujesz, albo cos podobnego

    .

    A dzis nie ogladalem bo bylem zajety do wieczora, ale troche
    nietypowo/dziwnie bylo

    Wiec biorac obydwa czynniki pod uwage to "spod duzego palca" co najwyzej

    I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742

    A Ty?

    A inni?

    Proponuje aby przy rownej ilosci punktow wygrywal ten co bedzie blizej
    typowania Close (tak bardziej na przyszlosc)

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2010-12-16 21:49:51
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Loser <l...@g...pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

    Nie wiem. Asz podawał niedawno zbiorcze zestawienie, ale nie
    zapamiętałem swoich wyników ... słowo honoru. :-)

    > I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742
    >
    > A Ty?

    Zaobserwowałem, że podczas Z10 dużo częściej rzucali kosze w lewo,
    więc na koniec chyba rzucą w prawo. Dlatego obstawiłbym nawet 2800.

    pozdr.
    sys29