  • 1. Data: 2011-03-18 09:14:48
    Temat: FUTRA.Wyniki za 18-03-2011.PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@N...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20H11 najlepsi okazali sie: 1.Loser (122pkt), 2gie
    miejsce zajal ASz (110pkt) a trzeci jest sys29 (103pkt). Zwyciezcom
    serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii rowniez przekroczyli 100
    pkt..:).

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    =
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11643317
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11643318

    Open FW20H11 2767

    Punkty

    Loser 4
    DJ\(Dominik\ 4
    sys29 4
    ASz 3
    kroovka 2
    Archangell 1

    KLASYFIKACJA

    Loser 122
    ASz 110
    sys29 103
    =============================
    DJ\(Dominik\ 94
    Archangell 88
    kroovka 80
    Misiek 70
    Darek 66
    RySZARd 63
    Lech Dubrowski 31
    ST- LM 18
    Safranek 5

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2011-03-18 11:49:57
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 18-03-2011.PODSUMOWANIE
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    ASz <1...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Gratuluję zwycięzcom ( Loser - świetny wynik )
    .. i jak zwykle dziękuję Asz'owi za wzorowe prowadzenie zabawy.
    Powodzenia w następnej serii.

    pozdr.
    sys29

  • 3. Data: 2011-03-18 16:21:06
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    Loser gratulki za świetny wynik.
    Sys29 .. tradycyjnie ponad 100 pkt... gratulacje..:)

    Loser bral chyba jakies leki na astme jak Marit Bjoergen bo nie dal nam w tej
    edycji zadnych szans..;).

    pozdr..ASz..

  • 4. Data: 2011-03-18 20:12:06
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Dzieki z agratulki

    Wzajemna dla Asza i Sysa , za miejsca i 3-cyfrowki.

    Asz- dzieki tradycyjnie za sprawne prowadzenie.

    Jak czesto cale podium mialo 3-cyfrowe wyniki??

    Rezczywiscie moj wynik chyba jest dla mnie historycznie najlepszy, ale nie
    wiem czy ASza rowniez nie jest najlepszy ??

    Sys w penym momencie sie jakby sugerowal swoja pozycja i troche za bardzo
    obstawial nizej, bo inaczej byloby "jak zwykle"

    Nie udalo sie Marzenie, to ja mialem fuksa.

    Z nastepna edycja bedzie gorzej, ale jakos sprobuje ten braz zalapac, bo cos
    mi sie widzi, ze zloto i srebro miedzy siebie podzielicie

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2011-03-18 20:54:53
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Rezczywiscie moj wynik chyba jest dla mnie historycznie najlepszy, ale nie

    > wiem czy ASza rowniez nie jest najlepszy ??

    Ponizej moje rekordy:

    FW20M02
    Pierwsza piatka:
    1.mtroj 208
    2.Saaaa 193
    3.ASz 189
    4.grego 185
    4.martinexx 185

    FW20U02
    Pierwsza piatka:
    1.Asz 146
    2.MuK 134
    3.Wiesiek G. 130
    4.Marcin R. 129
    5.amles 124

    FW20M03
    Pierwsza piatka:
    1.grego 186
    2.ASz 185
    3.heth 162
    4.hatoma 147
    4.Marcin W. 147

    FW20U04
    Pierwsza piatka:
    1.zibi 156
    2.grego 154
    3.Archangell 150
    3.ASz 150
    5.Desmond 148

    pozdr..ASz..

  • 6. Data: 2011-03-19 16:15:40
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Przejrzalem te wszystkie historyczne wyniki,

    Rzeczywiscie w "pre-historycznych" czasach bywaly dosc wysokie wyniki, ale
    tez musialo byc jakos prosciej i/lub nizej

    Od czasu mojego (czesciowego) powrotu na Grupe, a w zasadzie od polowy 2005 r
    to 3-cyfrowki bywaly rzadko, a zeby cale podium bylo 3-cyfrowe to zdarzylo
    sie ponownie dopiero we wrzesniu 2010, 2 osoby w grudniu, a 3 teraz, z tym ze
    zwyciestow z najlepszym wynikiem od czerwca 2005.

    Byly tez serie gdzie do zwyciestwa wystarczylo 35-36 pkt !

    Juz poprzednio oczekiwalem, ze ta seria bedzie z wiekszym rozrzutem, ale ".co
    sie odwlecze.."

    Ciesze sie na swoj historycznie najwyzszy wynik, bo b nielatwo mi go bedzie
    powtorzyc

    :-)

    Pozdrowko

    Loser