  • 1. Data: 2009-12-18 17:26:59
    Temat: FUTRA.Wyniki za 18-12-2009. PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@W...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20Z09 najlepsi okazali sie: 1.ASz 44pkt, 2.Misiek
    42pkt a 3.miejsce zajal Darek i kroovka po 40pkt. Walka byla bardzo zacieta
    i trwala do ostatniego dnia.

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial a zwyciezcom serdecznie gratuluje.

    W przyszlym tygodniu bawimy sie od nowa na kolejnej serii kontraktow i
    bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w
    Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:)
    ==========

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11015854

    Open FW20Z09 2334

    Punkty

    ASz 4
    Darek 4
    Misiek 3
    sys29 2

    KLASYFIKACJA

    ASz 44
    Misiek 42
    Darek 40
    kroovka 40
    Loser 38
    sys29 38
    RySZARd 31
    kc 30
    TomoT 29
    marzena 23
    Alkortrade 19
    porombany 12
    Safranek 12
    Wolf 9
    arkom 8
    Benjamin 8
    Zorro von Lis 4
    jarekz35 4
    trendfollowerpl 1
    Leszek 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2009-12-18 18:03:05
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 18-12-2009. Wielkie gratulacje ASZ
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Wielkie Gratulacje ASz

    Tym razem - zasluzenie- prowadzacy doprowadzil do zwyciestwa.

    Gratulacje tez dla pozostalych

    Powodzenia i nastepnym razem

    Ja nawet z poprawka co najwyzej bylbym "brazowy"

    Ale cos mam problemy z wchodzeniem-ciekawe czy tylko ja??

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2009-12-18 20:05:46
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Ciao
    >
    > Wielkie Gratulacje ASz

    Dzieki...
    Udalo sie tym razem..:)

    Ps
    Zaloz Sobie zapasowe konto na onecie http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watki&group=pl.biznes.wgpw&year=2009&month=12 i wysylaj z onetu. Na gazecie
    tez czasem mialem problemy z logowaniem.

    pozd..ASz..

  • 4. Data: 2009-12-18 21:19:12
    Od: "Loser" <l...@v...pl>

    Ciao

    To raz jeszcze gratulki

    Wcale nie bylo łatwo z zalogowaniem sie ta droga

    Pewnie jak bede mial minuty to moze tez nie wystarczyc

    Ale jak wiecej to moze

    (jak hasla nie zapomne-bo juz ze 2 razy takie zapasowe konta zakladalem)

    Milego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2009-12-19 08:56:57
    Temat: Gratuluje ze jestes ASz tak dobry
    Od: "kroovka" <k...@p...onet.pl>

    nikt tu nie gra zachowawczo walczas o indywidualne zwyciestwo-tym bardziej Ci
    oddaje sile wplywu na wysokosc rozpoczynania kontraktow sesyjnych :-)

    Tak bedzie ASz kiedys Looser nauczy sie stalosci decyzji-jemu tez gratuluje
    znajomosci emocji na rynku.

    kroovka

    W nagrode jednemu i drugiemu wreczam po 100 akcji EkoExportu z klauzula nie
    sprzedawania szybciej niz za 2 lata. Dla ulatwienia fizycznie je dam po tym
    czasie majac gwarancje iz warunek ten spelnia :-)

    kroovka

    chyba ze bedzie wczesniej okazja spotkania laureatow (i nominowanych do
    wygranej... przez Loosera) tego konkursu na kontrakt-o'clocku w miescie...?