  • 1. Data: 2010-09-07 18:53:44
    Temat: FW20
    Od: Dars <d...@p...onet.pl>

    Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
    czy juz same automaty tu piszą ????

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2010-09-07 18:56:56
    Temat: Re: FW20
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Wiekszosc mam na S
    A Ty?

    DJ

  • 3. Data: 2010-09-07 18:57:00
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i661np$ieg$1@news.onet.pl...
    > Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,

    Charlie gra ale ma wyjebanie opoznione sygnaly

  • 4. Data: 2010-09-07 19:09:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
    > czy juz same automaty tu piszą ????

    Ja nie gram, ale gdybym grał to byłbym aktualnie long przy stopie na 2475 na
    FW20U10.
    Jeśli chodzi o kreski to sytaucja jest napięta jak barania torba, bo właśnie
    się konkretnie odbiło od pomarańczowego oporu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2a91ab3afa
    34cc60.html

    .... a gra idzie o ty czy Donek z Bronkiem (i Polską) czasami w przyszłym
    roku nie zbankrutuje (gdyby padło w przyszłych dwóch tygodniach czerwone
    wsparcie) ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-09-07 19:27:28
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Jeśli chodzi o kreski to sytaucja jest napięta jak barania torba, bo
    > właśnie się konkretnie odbiło od pomarańczowego oporu:

    Reasumując - losy mojego jutrzejszego stopa zależą w dużej mierze od tego
    jak jutro zatypują na FUTRA Sys29 z Marzeną :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-09-07 19:28:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 7 Wrz, 21:09, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    > roku nie zbankrutuje (gdyby padło w przyszłych dwóch tygodniach czerwone

    życzę tej parce wszystkiego najgorszego

    a POlszewia ?

    wyboru dokonała, może iść z nimi na dno

    trauma dewastacji gospodarki przywróci wiarę w Boga i nadzieję w
    drugim człowieku

  • 7. Data: 2010-09-07 19:48:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > trauma dewastacji gospodarki przywróci wiarę w Boga i nadzieję w
    > drugim człowieku

    W Boga, z którym to nieżyjąca para prezydencka.... :

    O. Rydzyk o prezydentowej: Ty czarownico, sama się poddaj eutanazji
    http://www.tvn24.pl/-1,1513462,wiadomosc.html

    ....otoczona w PiS-ie byłymi PZPR-owskimi aparatczykami

    Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/b62
    b67fdeea56926?hl=pl

    ... nie miała za wiele wspólnego, wielokrotnie to udowadniając:

    1) Sławetne zdanie do Marka Jurka w kluczowym momencie dla Polski gdy szło o
    głosowanie nad nienarodzonymi dziećmi:
    http://tiny.pl/h7ngm

    "Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-09-07 21:04:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Dars wrote:

    > Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
    > czy juz same automaty tu piszą ????

    Ja dzisiaj zamknąłem elkę na fixingu. Otworzę pewnie po 2450, albo niżej.

  • 9. Data: 2010-09-07 21:05:57
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    DJ(Dominik) wrote:

    > Wiekszosc mam na S
    > A Ty?

    Ja np. mam akcje. Na tych cholernym boczniaku na elce zarobiłem od maja
    jakieś grosze, za to na akcjach małych i średnich mam z 15%. Dziwne.

  • 10. Data: 2010-09-08 05:00:33
    Od: Dars <d...@p...onet.pl>

    Ja też mam S..... dzisiaj pewnie będą spadki.......
    zobaczymy czy 2450 wytrzyma.