  • 11. Data: 2004-01-29 09:23:34
    Temat: Re: Fałszywe e-maile z Citibanku
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/29/2004 10:10 AM, RobertS wrote:
    > bvai7h$gkd$...@k...task.gda.pl,
    >
    > Zadne nowum :)

    > Nie, to zdecydowanie nie to.

    Piszesz tak tajemniczo i enigmatycznie, że zaczynam podejrzewać, że to
    Ty ;-)

    Pzdr: atbert

  • 12. Data: 2004-01-29 09:24:21
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zadne nowum :)

    > Nie, to zdecydowanie nie to.

    Piszesz tak tajemniczo i enigmatycznie, że zaczynam podejrzewać, że to

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2004-01-29 09:39:20
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...net> nagryzmolił(a) w

    > W środę 28 stycznia do wielu użytkowników Internetu przyszedł list
    > zachęcający do zalogowania się do systemu transakcyjnego Citibanku. Ten
    > list nie został jednak wysłany przez bank, lecz był zmyślną przynętą
    > założoną przez przestępców.
    >

    > Pamiętajcie, by nigdy i pod żadnym pozorem nie wpisywać danych swojej
    > karty lub rachunku bankowego na żadnej niepewnej stronie internetowej.
    > Należy także ignorować wszystkie listy zachęcające do podania takich
    > danych.

    Ha...Też dostałem takiego maila. Już chciałem im pisać skąd mają moje dane
    osobowe bo konta w Citi nie posiadam.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 14. Data: 2004-01-29 10:17:32
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bvajg3$ndo$...@k...task.gda.pl,
    Catbert <v...@w...pl>:

    > Piszesz tak tajemniczo i enigmatycznie, że zaczynam podejrzewać, że to
    > Ty ;-)

    Nie ja, ale email byl tutaj zacytowany, a stronke oszusta zdazylem obejrzec
    i zapewniam Cie, ze to nie byl wirus.

    Nie tak dawno temu otrzymalem b. podobny email od oszusta dot. PayPal, ktory
    im zglosilem.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-01-29 12:11:03
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    2004-01-29 09:44, Arek napisał:

    > To szkoda. Z tego co znajomi testowali to calkiem niezle sie sprawuja. Az
    > sam pobralem do sprawdzenia w czasie wyszukiwania linkow do poprzedniego
    > posta.

    I będzie Ci się podobało dopóki pierwszy raz nie zgubi profilu a razem z
    nich twoich maili, ustawie itp.
    Ale to raczej OT.

    --
    Sebastian Krawczyk, Wrocław, PL
    -----------------------------------

  • 16. Data: 2004-01-29 23:30:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    >Ostatnimi dniami ujawnił sie pewien wirus, który rozsyłany jest z
    >podaniem fałszywego konta nadawcy. Otrzymałem ok. setki maili od
    >automatów, że z mojego konta firmowego wysyłane są wirusy - co nie jest
    >prawdą - byc może ten sam wirus przypisuje sobie gdzieś domenę Citi jako
    >żródło owych maili.
    >
    >Pzdr: Catbert

    adres firmowy masz citi, niedawno pisales jak to "wyjebales paru
    chujow" z roboty. mam pytanie - czy nie jestes moze prezesem citi? :)

    G.

  • 17. Data: 2004-01-30 08:05:19
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/30/2004 12:30 AM, Piotr Gralak wrote:

    > adres firmowy masz citi, niedawno pisales jak to "wyjebales paru
    > chujow" z roboty. mam pytanie - czy nie jestes moze prezesem citi? :)

    Tego maila o "Citi" nie doczytałem - zachowałem się jak typowy prezes -
    zabrałem głos, a nie wiedziałem dokładnie o co chdzi - przepraszam za
    lenistwo;
    Na prezesa citi jestem za cienki, a nawet gdyby mi ktoś chciał powierzyć
    takie staniowisko, to bym go nie przyjął, bo więcej szkody niż pożytku
    by ze mnie było.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-01-30 08:17:49
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 29 Jan 2004 00:16:00 GMT, Karol Żwiruk wrote in nessage
> [...]

    >nie został jednak wysłany przez bank, lecz był zmyślną przynętą założoną

    Dziś Citibank dodał popup do swjej strony o treści:

    Informacja o bezpieczeństwie w internecie

    Drodzy Klienci,
    w ostatnim czasie otrzymujemy zgłoszenia o mailach, które, choć
    wyglądają jak wysłane przez nasz bank, faktycznie są jednak wysyłane
    przez oszustów. Takie maile zwykle zawierają fałszywe załączniki lub
    prośbę o podanie numeru karty i jej PINu (hasła). Mogą one również
    zawierać linki, które prowadzą do strony do złudzenia przypominającej
    stronę Citibank Handlowy. Nasz bank, we współpracy z organami
    ścigania, podejmuje natychmiastowe akcje w celu zidentyfikowania
    oszustów.

    W trosce o bezpieczeństwo poufnych danych naszych Klientów, uprzejmie
    przypominamy, że Citibank Handlowy nigdy nie prosi o podanie poufnych
    informacji w żaden z powyższych sposobów. Stanowczo prosimy nie
    odpowiadać na takie maile.

    Zalecamy także zachowanie czujności wobec wszelkich wiadomości
    zawierających prośbę o podanie hasła, PINu, numeru karty czy innych
    poufnych danych. Nadawca takich wiadomości podszywając się zwykle pod
    zaufaną firmę lub osobę ma na celu zainstalowanie wirusów lub
    wyłudzenie poufnych informacji. Jeżeli odpowiedział Pan/Pani na
    takiego maila podając poufne dane prosimy o niezwłoczny kontakt z
    CitiPhone 0801 32 2484.

    Więcej informacji na temat bezpieczeństwa umieściliśmy na stronie
    www.online.citibank.pl, w sekcji 'Bankowość internetowa >
    bezpieczeństwo'.