  • 1. Data: 2003-01-26 22:25:15
    Temat: Fazy rozwoju bankowości internetowej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To ja moze podesle takie cos? :)
    Mam nadzieje, ze sie komus przyda (a poczytac tez mozna mam nadzieje?
    :)
    Zapraszam

    Fazy rozwoju bankowości internetowej

    Bankowość internetowa pojawiła się krótko po pierwszym komercyjnym
    wykorzystaniu tego nowego medium. Chociaż jej historia liczy trochę
    ponad 7 lat, już teraz możemy wyodrębnić poszczególne fazy
    implementacji nowego kanału dystrybucji do oferty banków.

    Banki zazwyczaj przechodzą cztery główne fazy rozwoju internetowego:
    . Faza pierwsza: Marketing i promocja
    . Faza druga: Ograniczona interakcja
    . Faza trzecia: Pełny dostęp do transakcji i usług
    . Faza czwarta: Wykorzystanie strategiczne

    Calosc:
    http://prnews.home.pl/html.php/display?article=1740

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski