  • 1. Data: 2011-03-04 18:20:53
    Temat: Formularz wiadomości - Alior Bank
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Próbuję wysłać wiadomość do Aliora poprzez pocztę wewnętrzną (napisz
    wiadomość) i za każdym razem po wpisaniu treści i próbie wysłania
    pojawia się ostrzeżenie "bledne dane"

    Czy ktoś wie o co chodzi? Próbowałem bez polskich znaków, ograniczyłem
    długość wiadomości i nic.

    A wysyłam do nich pytanie bo nie mam w systemie pitu 8c - wiem że poszły
    źle wypełnione ale nawet tego złego nie mam w systemie do ściągnięcia.

  • 2. Data: 2011-03-04 18:59:28
    Temat: Re: Formularz wiadomości - Alior Bank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-04 19:20, adams99 pisze:
    > Próbuję wysłać wiadomość do Aliora poprzez pocztę wewnętrzną (napisz
    > wiadomość) i za każdym razem po wpisaniu treści i próbie wysłania
    > pojawia się ostrzeżenie "bledne dane"

    Wywal znaki zapytania i cudzysłowy.

  • 3. Data: 2011-03-04 18:59:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    adams99 pisze:

    > Próbuję wysłać wiadomość do Aliora poprzez pocztę wewnętrzną (napisz
    > wiadomość) i za każdym razem po wpisaniu treści i próbie wysłania
    > pojawia się ostrzeżenie "bledne dane"

    W grudniu miałem to samo. W końcu się poddałem i wysłałem pytanie
    mailem. Do dziś czekam.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-03-04 19:18:25
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2011-03-04 19:59, Wojciech Nawara pisze:

    > Wywal znaki zapytania i cudzysłowy.

    Znak zapytania był jeden, w końcu przecież zadawałem pytanie ;)
    Oj coś tęgi ten system w takim razie.

    W międzyczasie posłałem na znaleziony mail biura maklerskiego. Jak nie
    odpiszą spróbuję Twojej metody.

    Dzięki serdeczne.