  • 1. Data: 2003-08-25 10:46:14
    Temat: Fortis Bank -e-Pakiet opinie?
    Od: "SaturnV" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym zalozyc konto w Planecie (przedtem chcialem w Citi lecz, po
    przeczytaniu opinii uzytkownikow o tym banku dalem sobie spokoj). W zwiazku
    z tym mam prosbe o wyrazenie opinii o Fortis Bank (szczegolnie interesuje
    mnie system Planet). Nigdzie nie znalazlem informacji o poleceniu zaplaty,
    czy mozna go realizowac w tym banku? Jak jest z "podejsciem" do klientow
    (studentow z wplywem 800 /mc), solidnoscia, w Infolinni banku oraz w samym
    banku? Jak jest z odmiejscowieniem rachunku? Jaki jest czas oczekiwania na
    wydanie karty VE? Cz mozliwe jest posiadanie subkont na rachunku oraz konta
    walutowego (USD), jesli tak to jakie sa oplaty? Dziekuje z gory za
    odpowiedz.

    SaturnV

  • 2. Data: 2003-08-25 11:02:48
    Temat: Re: Fortis Bank -e-Pakiet opinie?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Opinie możesz znaleźć chyba na ich stronach

  • 3. Data: 2003-08-25 12:25:41
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    SaturnV wrote in news:3f49e8fb$1@news.vogel.pl:

> [...]
    > spokoj). W zwiazku z tym mam prosbe o wyrazenie opinii o Fortis
    > Bank (szczegolnie interesuje mnie system Planet).

    Bank fajny, konto działa. ;)
    Z Planet nie ma problemów, jest dobry mechanizm bezpieczeństwa,
    wszystko jest on-line.

    http://tinyurl.com/l3gz

    > Jak jest z "podejsciem" do klientow (studentow z wplywem 800 /mc),
    > solidnoscia, w Infolinni banku oraz w samym banku?

    Moim zdaniem Fortis ma bardzo dobre podejście do klientów. Co nie
    zmienia faktu że posiadacze e-pakietu są tymi gorszymi - bank obiecał
    dawno temu że będzie wydawał VC do e-pakietów, i nic z tych obiecanek
    nie wynikło.

    > Jaki jest czas oczekiwania na wydanie karty VE?

    Jeśli mnie pamięć nie myli to około tygodnia.

    > Cz mozliwe jest posiadanie
    > subkont na rachunku oraz konta walutowego (USD), jesli tak to
    > jakie sa oplaty? Dziekuje z gory za odpowiedz.

    Wydaje mi się że można mieć jedno subkonto do którego podpięta jest VE
    - ale jest ono nieoprocentowane - było coś o tym ostatnio na grupie. Co
    do subkonta walutowego - jest, otwarcie kosztuje (z tego co się
    dowiadywałem ponad rok temu) 20 pln, widać je w Planecie - ale nie
    można na nim żadnych operacji robić on-line.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {7701F3DC-9E5C-413F-93EA-7B7DA3D67D9E}

  • 4. Data: 2003-08-25 19:04:11
    Od: "Smaug" <s...@s...art.pl>

    Pewnego dnia SaturnV ( n...@p...onet.pl) wyklikal/a :

[...]

    jestem szczesliwym uzytkownikiem systemu Planet, i naprawde go polecam,
    nie mialem z nim zadnych problemow, wszystko dziala dobrze u nich,
    zabezpieczenia itp.
    No a poza tym maja dobra infolinie.

    --
    Pozdrawiam
    "nie sczypta soli
    Smaug - szczypta kelnerki"
    'o'=;=;=;=--'

  • 5. Data: 2003-08-26 08:51:45
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "SaturnV"
> [...]
    konta
    > walutowego (USD), jesli tak to jakie sa oplaty? Dziekuje z gory za

    mam planet jako konto glowne juz chyba ze 3 lata.
    jak mialem pakiet srebrny to komunikacja mailami wewnetrznymi byla
    sprawniejsza - czesciej czytali i odpowiadali. Ponieważ chcialem miec
    bezprowizyjna VE i darmowe przelewy przeszedlem na e-pakiet i troche
    sie pogorszylo
    Oplaty sa 7+1 za miesiac, Polecenie Zaplaty 2 zlote od sztuki.
    Bezpieczenstwo b.wysokie.
    twoje 800 zl wystarczy. Rachunki odmiejscowione, karte masz po kilku
    dniach
    Subkonta walutowe mozesz obslugiwac ale tylko w zakresie avista -
    lokata, bez przelewow zagranicznych i przewalutowan jak np w Solo banku
    Nordea
    *** blad ***