  • Data: 2003-07-22 14:17:59
    Temat: [Fortis]Leasing dla klientów indywidualnych
    Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc,

    spotkał się ktoś z takim produktem Fortisa jak leasing samochodow dla
    klientow indywidualnych?
    Wczoraj dostalem spam pocztowy z Fortisa z taka oferta. Przykładowa
    kalkulacja dla umowy 24 miesiące: wpłata 20% wartości, opłata miesięczna
    3,11% wartości, wartość końcowa 20% (oczywiście z prawem pierwokupu :-).
    Marża płacona jako opłata manipulacyjna 2.3% wartości samochodu.

    Ma ktoś dodatkowe informacje na ten temat? Nie wiem cz dobrze policzyłem
    ale IRR wychodzi 16.2%. Jak to wyglada w porownaniu z kredytami
    samocodowymi?

    dzieki,
    /pk