  • 1. Data: 2002-12-10 10:38:16
    Temat: [Fortis] dostep do srodkow
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam
    Chialbym sie zapytac posiadaczy eplanety fortisa:
    1. o ktorych godzinach sa ksiegowane sesje elixiru przychodzacego
    2. wysylam z banku x 1 ses elixirowa do fortisa kase, kiedy jest ona w fortisie
    widoczna i kiedy z niej moge skorzystac ????
    3. Fortis kusi bezprowizyjnymi wyplatami z bankomatow - czy sa jakies problemy z
    wyplatami??
    za wszelki uwagi i spostrzezenia bede wdzieczny
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-12-10 10:51:19
    Temat: Re: [Fortis] dostep do srodkow
    Od: s...@o...pl

    > Witam
    > Chialbym sie zapytac posiadaczy eplanety fortisa:
    chodzi ci o posiadaczy ePakietu czy posiadaczy systemu Planet?

    > 1. o ktorych godzinach sa ksiegowane sesje elixiru przychodzacego
    zadzwoń 0801FORTIS i wszystko ci wyjaśnią

> [...]
    > widoczna i kiedy z niej moge skorzystac ????
    > 3. Fortis kusi bezprowizyjnymi wyplatami z bankomatow - czy sa jakies

    Żadnych - osobiście mam PZ a nie e-Pakiet ale też nie płacę za wypłaty z
    bankomatów - wszystko gra - sama przyjemność :)

  • 3. Data: 2002-12-10 11:08:32
    Od: w...@p...onet.pl

    > chodzi ci o posiadaczy ePakietu czy posiadaczy systemu Planet?
    sorki chodzilo mi o ePakiet

  • 4. Data: 2002-12-10 12:38:16
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > 3. Fortis kusi bezprowizyjnymi wyplatami z bankomatow - czy sa jakies problemy z
    > wyplatami??
    > za wszelki uwagi i spostrzezenia bede wdzieczny
    > Wojtek
    mi kilka razy, wystarczy wieksza chmura na budapesztem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2002-12-10 17:29:52
    Od: Piotr Kania <p...@g...pl>

    s...@o...pl wrote:

    > Żadnych - osobiście mam PZ a nie e-Pakiet ale też nie płacę za wypłaty z
    > bankomatów - wszystko gra - sama przyjemność :)

    Pakiet Zloty? ZTCW to przy pakiecie zlotym musisz wykupic Visa Gold zeby
    nie placic prowizji za wyplate z obcych bankomatow.

    pozdro,
    /pk

  • 6. Data: 2002-12-11 09:05:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > mi kilka razy, wystarczy wieksza chmura na budapesztem

    No to co idziesz do innego niz Euronet... :)
    Chociaz z raz czy dwa sie zdazylo ze nie chcial mi wydac kasy (wlasnie
    z Euronetu :)

  • 7. Data: 2002-12-11 09:06:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pakiet Zloty? ZTCW to przy pakiecie zlotym musisz wykupic Visa Gold
    zeby
    > nie placic prowizji za wyplate z obcych bankomatow.

    He, he - czytaj, czytaj. On taka ma ;)
    I przy okazji nie ma KK Multi ;)

  • 8. Data: 2002-12-11 09:07:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No to co idziesz do innego niz Euronet... :)
    > Chociaz z raz czy dwa sie zdazylo ze nie chcial mi wydac kasy (wlasnie
    > z Euronetu :)

    Amra, Ty nie wiesz? VE Fortisa jest zutoryzowana przez Euronet. Tak jak
    Inteligo. Jak chmura nad Budapeszrem to nie działa i koniec:-((

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-12-11 09:39:14
    Od: s...@o...pl

    > He, he - czytaj, czytaj. On taka ma ;)
    > I przy okazji nie ma KK Multi ;)

    Święte słowa bracie i prawdziwe :) (a na temat Multi nie chce mi się gadać bo
    szkoda słów...)

  • 10. Data: 2002-12-11 10:34:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Amra, Ty nie wiesz? VE Fortisa jest zutoryzowana przez Euronet. Tak
    jak
    > Inteligo. Jak chmura nad Budapeszrem to nie działa i koniec:-((

    hmmm to dziwne. Bo kiedys w dwoch Euronetach g... a w PKO BP
    wyplacilem :)
    Ale swoja droga - nie wiedzialem :)
    Odkad dali mi kosza z VC juz ich tak nie lubie i sie nimi tak nie
    interesuje ;)

    Aktualnie robie zakupy w KB, bo podoba mi sie ich MC chargowa (1% ale
    zawsze MC :)