eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
  • Data: 2002-11-04 23:10:53
    Temat: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pisze na te grupe po raz pierwszy, wiec sie przedstawie:
    jestem Piotrek.
    Ale do meritum.
    Otoz kilka dni temu zapragnalem otworzyc sobie e-pakiet (jako
    interface do bankomatow), wypełnilem wiec wniosek w necie, za dwa dni
    zadzwoniła jakas panienka i umowila mnie na dzisiaj ( ups ... juz wczoraj) w
    celu 'dopelnienia formalnosci' w wybranym przeze mnie oddziale ( Katowice
    ul. Kosciuszki). Wybralem sie wiec dzisiaj do w/w placowki i coz sie okazuje
    ? Otoz nic nie wiedza o mojej sprawie, coz mysle sobie - nic wielkiego (
    ktos tu niedawno uskarzal sie na Multi ) obsłuza mnie tak czy siak. Jakiez
    bylo moje zdziwienie, ze jednak nie ! Mam przyjsc ponownie w ......srode, bo
    cyt. "ja nic nie wiem a kierowniczki nie ma, a ja nie mam dostepu do
    skrzynki". Szczeka mi opadla. Domyslilem sie, ze chodzi o skrzynke e-mail na
    ktora "kierowniczka" otrzymuje z centrali umowy do podpisania. Ale nie to
    jest istotne - zastanawiaja mnie ich procedury; jak to jest mozliwe, ze w
    takim banku jak Fortis w sytuacji kiedy "kierowniczka" wybierze sie na urlop
    to NIKT nie jest w stanie jej zastapic ! Co o tym myslicie ?
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1