  • 11. Data: 2002-11-08 03:14:44
    Temat: Re: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > hehehe - zacznij od razu dopytywac sie o VC - moze w koncu kiedys sie
    ugna??
    >:)

    Pytałem w oddziale, ale Pani dysponentka spusciła mnie na drzewo-tzn.
    odesłała na infolinie, "bo my jestesmy tylko skrzynka kontaktowa dla tych
    e-pakietow". Ach ..... te ich skrzynki ;)))
    Nie omieszkała jednak zaproponowac mi Pakietu Srebrnego, potem Złotego ....
    bo do tych rachunkow wydawane sa te karty:) Pytam wiec czy mozliwe jest
    posiadanie zarowno e-pakietu jak i Srebrnego - "nie widze przeciwskazan" -
    padła odpowiedz.
    Prawda li to, czy fałsz ?

  • 12. Data: 2002-11-08 08:42:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "valet"
> [...]
    > posiadanie zarowno e-pakietu jak i Srebrnego - "nie widze przeciwskazan" -

    niedoinformowanie - nie mozna miec obu teoretycznie (wg ich przepisow),
    Drugi można zalozyc np na żonę
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-11-08 08:45:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "valet"
    > (....) Wrociłem do domciu wygenerowałem sobie
    > certyfikacik, zainstalowałem w przegladarce, loguje sie i .... kurka nie
    mam
    > identyfikatora:(

    identyfikator to zwykle jedna litera imienia i nazwisko
    a generuje sie klucz prywatny i publiczny przed podpisaniem publicznego
    przez Fortis - po powrocie do domu mogłeś jedynie certyfikat wczytać do
    przeglądarki
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-11-08 09:27:09
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > posiadanie zarowno e-pakietu jak i Srebrnego - "nie widze przeciwskazan" -

    Oczywiście że fałsz - nie można mieć obu jednocześnie

  • 15. Data: 2002-11-08 10:48:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Drugi można zalozyc np na żonę

    A skad ja Ci taka wezme??? ;) Czy masz na mysli swoja? :))))

  • 16. Data: 2002-11-08 13:06:20
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    blad <b...@W...pl> wystukal(a) :

    > Użytkownik "valet"
    >
    > identyfikator to zwykle jedna litera imienia i nazwisko
    > *** blad ***

    Tylko w przypadku krotkich nazwisk ;-P
    W rzeczywistosci biora 7 liter...

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 17. Data: 2002-11-08 15:31:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > A skad ja Ci taka wezme??? ;) Czy masz na mysli swoja? :))))

    pewnie być nie chcial ;-)))
    jesli juz to raczej córkę (5-ty rok studiow bankowosci na Modlinskiej)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-11-08 19:42:29
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Pete wrote:

    > Tylko w przypadku krotkich nazwisk ;-P
    > W rzeczywistosci biora 7 liter...

    A jak mają klientów o tym samym imieniu i nazwisku?

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-11-09 00:24:04
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Nawrzucałem im troszke, wiec wypada mi nadmienic, ze wczoraj zadzwoniła do
    mnie miła Pani z centrum telef. i podała identyfikator i nr rachunku. Co
    prawda nie było mi to juz potrzebne, ale przynajmniej teraz wiem jak powinna
    wyglądac procedura zakładania E-Pakietu od A do Z.

    Pozdrowienia
    Piotrek

  • 20. Data: 2002-11-12 10:11:16
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wystukal(a) :

    > A jak mają klientów o tym samym imieniu i nazwisku?

    A skąd mnie to wiedzieć?
    Chociaż w Fortisie pracuje osoba o tym samym imieniu i nazwisku co moje :-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com