  • 1. Data: 2006-05-16 16:58:14
    Temat: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Na stronie:
    http://www.fortisbank.com.pl/services/epakiet/

    klikam Wypełnij wniosek

    otwiera się strona:

    https://wnioski.fortisbanking.com.pl/regdat/_public/
    env/
    configurationTest.jsp?tryb=reg_epacket_form.jsp

    i komunikat: "SPRAWDZANIE KOMPUTERA UŻYTKOWNIKA
    Status testu: Trwa testowanie systemu..."

    I nic już się potem nie dzieje.

    Czy to coś, co chwilowo się u nich zepsuło, czy nie mam szansy, żeby u
    mnie to zadziałało (Firefox na Fedorze)?

    Renata

  • 2. Data: 2006-05-16 17:11:24
    Temat: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska"
    > Czy to coś, co chwilowo się u nich zepsuło, czy nie mam szansy, żeby
    > mnie to zadziałało (Firefox na Fedorze)?

    raczej to drugie
    na Windowsach dziala nawet z FF
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-05-16 17:42:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-16, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska"
    >
    > raczej to drugie
    > na Windowsach dziala nawet z FF

    W takim razie drugie pytanie, czy jest gdzieś jakaś strona z zebranymi
    opisami funkcjonalności i działania stron operacyjnych banków na
    różnych systemach i w różnych przeglądarkach?

    Albo może tutaj ktoś popdpowie, co prócz mBanku będzie bazbłędnie
    chodziło (nie chodzą lub częściowo nie chodzą: millenium, ing, pekao,
    do lukasa i vw nie odgrzebię szybko w pamięci haseł więc nie mogę
    sprawdzić)

    Renata

  • 4. Data: 2006-05-16 21:17:21
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 May 2006 19:11:24 +0200, blad napisal/a:

    > raczej to drugie
    > na Windowsach dziala nawet z FF
    Firefox na Mandrivie Linux - działa.
    na "zwykłej" mozilli także działa.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2006-05-16 21:39:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-16 18:58, osobnik Renata Gołębiowska stwierdził, iż:
    > Czy to coś, co chwilowo się u nich zepsuło, czy nie mam szansy, żeby u
    > mnie to zadziałało (Firefox na Fedorze)?

    Oni mieli (mają?) problem z Javą suna w wersji wyższej, niż 1.4.2
    (kobieta na dezinfolinii twierdziła, że moja 1.5.0 jest "za nowa"). M

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-05-17 08:25:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 16 May 2006 17:42:16 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > W takim razie drugie pytanie, czy jest gdzieś jakaś strona z zebranymi
    > opisami funkcjonalności i działania stron operacyjnych banków na
    > różnych systemach i w różnych przeglądarkach?

    Generalnie zapomnij o Fortisie pod linuxem... Czasami uda się zrobić
    przelew, pod warunkiem że opis ma max. 35 znaków, nie zawiera polskich liter
    plus parę innych obostrzeń. Po prostu ich system jest napisany tak
    prymitywnie, że głowa boli :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2006-05-17 08:50:25
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    Marcin Nowakowski rzucił na grupę taką wypowiedź:
    > Oni mieli (mają?) problem z Javą suna w wersji wyższej,
    > niż 1.4.2 (kobieta na dezinfolinii twierdziła, że moja
    > 1.5.0 jest "za nowa"). M

    To racja. Do ich systemu Pl@net zalogowałem się dopiero po
    usunięciu update Javy. Akceptowana jest wersja 1.4.2_7 i
    niższe. Używam Opery na XP.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie mam problemu z piciem. Bez problemu piję, upijam się
    i walam po podłodze." [R. Williams]
    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto
    wymyślił].

  • 8. Data: 2006-05-17 09:21:40
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > chodziło (nie chodzą lub częściowo nie chodzą: millenium, ing, pekao,
    > do lukasa i vw nie odgrzebię szybko w pamięci haseł więc nie mogę

    Lukas dziala OK.

  • 9. Data: 2006-05-17 09:55:31
    Od: "artek" <b...@k...chip.pl>

    JR wrote:
    > Marcin Nowakowski rzucił na grupę taką wypowiedź:
    >
    > To racja. Do ich systemu Pl@net zalogowałem się dopiero po
    > usunięciu update Javy. Akceptowana jest wersja 1.4.2_7 i
    > niższe. Używam Opery na XP.

    ot, taka ciekawostka:
    SPRAWDZANIE KOMPUTERA UŻYTKOWNIKA
    Poniżej znajdują się informacje o tym, jak system Pl@net rozpoznał
    konfigurację Twojego komputera.

    SYSTEM OPERACYJNY
    Rozpoznany system operacyjny: WINDOWS
    PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA

    Rozpoznana przeglądarka: Firefox
    WIRTUALNA MASZYNA JAVA

    Rozpoznany producent maszyny wirtualnej: SUN Rozpoznana wersja maszyny
    wirtualnej: 1.4
    DODATKOWE PLIKI

    Znaleziono wszystkie pliki niezbędne do prawidłowego działania systemu.

    a tymczasem w About Java:

    Version 1.5.0 (build 1.5.0_06-b05)
    Copyright 2005 Sun Microsystems, Inc.

    inna sprawa, że w systemie runtime'ów javy mam trzy releasy 1.42 i dwa 1.5.
    ale na domowym komputerze jest wyłacznie 1.5 i też działa ...

    --
    artek

    jedzie po szynach lokomotywa,
    ciężko się kiwa od tego piwa
    chciała zagwizdać na szyn zakręcie
    lecz gwizd się zmienił w straaaaaaszne ziewnięcie

  • 10. Data: 2006-05-17 11:01:19
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Albo może tutaj ktoś popdpowie, co prócz mBanku będzie bazbłędnie
    > chodziło

    Mam konto w mBanku i w Kredyt Banku, z obu korzystam wyłącznie z
    Firefoksa pod Linuksem.