  • Data: 2009-12-10 01:05:46
    Temat: Fortis wraca do gry? [Re: KK KIS - nie potrzeba spłacać]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    news:4b1b7917@news.home.net.pl...

    > te grosze za SMS wystornowali i obiecali to poprawić, ale nie sprawdzę,
    > ponieważ rachunku już tam nie mam, zostawiłem sobie jedynie KK.

    A ja nie zdarzylem jeszcze zamknac... zauwazylem tez, ze zmodyfikowali swoja
    oferte

    1/ do pakietu zlotego (teraz L) dolaczono darmowe wyplaty ze wszystkich
    bankomatow
    2/ uruchomiono rachunek oszczednosciowy z kapitalizacja dzienna (5%
    nieograniczona liczba bezplatnych przelewow na swoj rachunek)
    3/ wydluzono GP na KK do 61 dni

    Oplaty niestety sa dosc wysokie, bo 15pln/miesiecznie za wyplaty z
    bankomatow to 10 razy wiecej niz chce za to Nordea...

    MK