  • 11. Data: 2020-05-01 20:45:14
    Temat: Re: Fraud karciany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 18:27:46 +0200, cef napisał(a):

    > Na potwierdzeniu jest tylko nr transakcji - nawet nie wiadomo co to.

    > Nie będzie jej się chciało drążyć.

    A co za problem poprosic Apple o szczegoly - podac nr transakcji i
    numer karty ...

    > Najbardziej wygląda to tak jakby ktoś zapłacił jej telefonem,

    A to tym bardziej poprosic.

    J.

  • 12. Data: 2020-05-01 21:29:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-01 o 20:45, J.F. pisze:

    > A co za problem poprosic Apple o szczegoly - podac nr transakcji i
    > numer karty ...

    > A to tym bardziej poprosic.

    Na razie trwa jeszcze postępowanie, więc
    warto się wstrzymać a potem pewnie powiedzą, że RODO :-)
    Córa nie ma żyłki badacza takich spraw.

    Procedury bezpieczeństwa tego banku mnie rozbrajają:
    wczoraj zablokowali przelew kilkudziesięciu tysięcy złotych
    , bo po rozmowie telefonicznej i potwierdzeniu przez właściciela rachunku
    złożenia takiego zlecenia nie pasowało im, że właściciel nie znajduje
    się przy komputerze z którego zlecono przelew - a zrobiła go osoba
    upoważniona do tych czynności w banku.
    Z powodu wstrzymania tego przelewu stratę łatwo można wyliczyć
    ale procesować się nie będę.

  • 13. Data: 2020-05-03 09:58:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 May 2020 20:13:33 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Takie założenie, żeby ktoś jeszcze coś innego zasugerował.

    Usługa z odroczoną płatnością? Coś zamawiało rok temu a w regulaminie
    było obciążenie (lub odnowienie) usługi po tak długim terminie że się
    już nie kojarzy?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2020-05-03 10:59:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-03 o 09:58, Marek pisze:

    > Usługa z odroczoną płatnością? Coś zamawiało rok temu a w regulaminie
    > było obciążenie (lub odnowienie) usługi po tak długim terminie że się
    > już nie kojarzy?

    Raczej nigdy nic nie było zamawiane na tej stronie,
    ale też nie mam pewności czy debetówkę da się tak obciążyć.

  • 15. Data: 2020-05-03 12:22:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.05.2020 o 10:59, cef pisze:

    > Raczej nigdy nic nie było zamawiane na tej stronie,
    > ale też nie mam pewności czy debetówkę da się tak obciążyć.

    Abonament roczny na cokolwiek wyklikany mniej lub bardziej świadomie w
    ajfonie?

    MJ

  • 16. Data: 2020-05-03 12:26:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    [..]
    > Raczej nigdy nic nie było zamawiane na tej stronie,
    > ale też nie mam pewności czy debetówkę da się tak obciążyć.

    Ze niby nie da się debetówki obciążać coroczną subskrypcją? Da się.
    (testowane na debetówce nestbanku)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/