  • 21. Data: 2004-09-13 18:11:00
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umorzenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Nie zamierzam Cię więcej przekonywać.
    >
    > Jednak aby przypadkiem jakiś czytelnik tej grupy
    > nie wziął za dobrą monetę wywodów
    > pewnego teoretyka od siedmiu boleści,
    > napiszę raz jeszcze:
    > Nie masz bladego pojęcia o SFI mBanku! (i CO multi przy okazji)
    >
    > Quodque parum novit, nemo docere potest {Owidiusz}
    > [Nikt nie może uczyć tego, co zna słabo]
    >
    > I EOT (chyba, że przeprosimy tu zobaczę...)
    >
    > St.
    >
    > ps.
    > Jednak SFI mBanku musi być rewolucyjnym produktem,
    > skoro niektórym nie jest w stanie pomieścić się w głowie

    Najwidoczniej tak jest.
    "moich ponad stu zleceń w SFI mBanku " -jasne, jestes dumny?
    Ja pisalem wczesniej oczyms innym o BZWBK ARKA.
    Co do teoretyka - nie jestem nim, wole praktyke, a jak pisalem nie kupuje
    przez mBank tylko bezposrednio w BZWBK (mBank nie ma Arki)
    "Nie masz bladego pojęcia o SFI mBanku" - nie mam pojecia jak oni to robia,
    ze TFI nie pobiera oplat, wiec to sprawdze.
    A co do bufona - to proponuje wsadz sobie go w tyl...

    Tak wiec zadzwonie za pare dni do mlini i sie dowiem.

  • 22. Data: 2004-09-13 18:18:16
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    S.T. napisał(a):

> [...]
    >
    > Quodque parum novit, nemo docere potest {Owidiusz}
    > [Nikt nie może uczyć tego, co zna słabo]
    >
    > I EOT (chyba, że przeprosimy tu zobaczę...)

    Ja proponuję pójść krok dalej. Czytając wypowiedzi Seby_Fana w kilku
    wątkach doszłem do wniosku że jest on POSPOLITYM TROLEM.
    NIE KARMIĆ TROLA, NIE ODPOWIADAĆ NA JEGO POSTY.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 23. Data: 2004-09-13 18:23:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w swoich wypocinach

    --

    Dobre, pomysl moze jeszcze na cos wpadniesz, za duzo kreskowek malolat.
    Seba_Fan

  • 24. Data: 2004-09-13 18:33:41
    Od: Gree <g...@o...pl>

    *Dnia*: 2004-09-13 20:18
    *Marcin Lubojański* napisał(a):

    > Ja proponuję pójść krok dalej. Czytając wypowiedzi Seby_Fana w kilku
    > wątkach doszłem do wniosku że jest on POSPOLITYM TROLEM.
    > NIE KARMIĆ TROLA, NIE ODPOWIADAĆ NA JEGO POSTY.

    Wow, mocne ;) Co jak co, ale człek jest mocno zakręcony bo troszkę dla
    mnie Jego wypowiedzi zagmatwane :)

    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Gree

  • 25. Data: 2004-09-13 18:36:52
    Od: Gree <g...@o...pl>

    *Dnia*: 2004-09-13 20:23
    *Seba_Fan* napisał(a):

    > Dobre, pomysl moze jeszcze na cos wpadniesz, za duzo kreskowek malolat.

    Staraj się nie odpowiadać w cudzych sygnaturkach ;)

    Gree

  • 26. Data: 2004-09-14 21:53:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > *Dnia*: 2004-09-13 20:18

    > Wow, mocne ;) Co jak co, ale człek jest mocno zakręcony bo troszkę dla
    > mnie Jego wypowiedzi zagmatwane :)

    Ja moze i jestem zagmatwany, ale tylko ja mam rację.

  • 27. Data: 2004-09-14 21:56:22
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Do wszystkich idiotów (tylko tych którzy najezdzali na mnie).
    Odnośnie mBanku, dzwoniłem do mlini i miałem racje jak tu wcześniej pisałem,
    mBank nie pobiera dla siebie zadnej opłaty, ale TFI wlicza opłate w ceny
    jednostek. Więc cwaniaki myśleliście ze jesteście cwansi od innych i nie
    płacicie nic.

    przykład dla matołów:
    DWS akcje 5000zł opłata 4%,
    cena jednostki netto 282zł, cena brutto 284zł (tą cenę matoły macie)
    Czyli TFI oddajecie 200zł - to jest ta opłata.

    Matoły do nauki, a nie udawanie ze sie wie cos o finansach rodzinnych.

    Seba_Fan

  • 28. Data: 2004-09-14 23:02:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Geniusz finansów "Seba_Fan" napisał:

> [...]
    > mBank nie pobiera dla siebie zadnej opłaty, ale TFI wlicza opłate w ceny
    > jednostek. Więc cwaniaki myśleliście ze jesteście cwansi od innych i nie

    Wiesz co, już mi nawet Cię nie żal,
    napisz jeszcze coś 'mądrego', skoro tak lubisz się ośmieszać

    > przykład dla matołów:
    > DWS akcje 5000zł opłata 4%,
    > cena jednostki netto 282zł, cena brutto 284zł (tą cenę matoły macie)
    > Czyli TFI oddajecie 200zł - to jest ta opłata.

    Ciąg dalszy przykładu:
    (niestety, już nie nie dla matołów,
    wymaga wiedzy gdzieś na poziomie IV klasy podstawówki)

    Następnego dnia* wycena jednostek DWS akcji wzrasta o 1%
    po dokonaniu umorzenia jednostek na eKonto wpływa 5040.50 zł
    Jak to się ma do Twoich teorii geniuszu finansów???

    *okres umowny (dzień, tydzień, miesiąc ... - to bez znaczenia)

    > Matoły do nauki, a nie udawanie ze sie wie cos o finansach rodzinnych.
    > Seba_Fan

    Żebyś tak jeszcze umiał się zastosować do własnych rad ...

    I definitywny EOT
    St.

  • 29. Data: 2004-09-14 23:22:51
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Do jakiej teori? Tu chodzi całkowicie o co innego. Ja chcialem tylko Wam
    przedstawic ze placicie oplate za zakup jednostek.

    "Wiesz co, już mi nawet Cię nie żal"
    -mam nadzieję.

    "Następnego dnia* wycena jednostek DWS akcji wzrasta o 1%
    po dokonaniu umorzenia jednostek na eKonto wpływa 5040.50 zł
    Jak to się ma do Twoich teorii geniuszu finansów???"

    - co ty z tym eKontem, jak sprzedasz wszysko, a pozniej kupisz to zaplacisz
    oplate 4%. Po sprzedaniu dostajesz cene netto. 4838,88zł tyle wplywa na
    eKonto (nie ma znaczenia gdzie, biore twoj wariant).

    Cala dyskusja miala sie toczyc o czyms innym, co wczesniej napisalem.

    "TFI Arka jest bardzo dobra i nieskie opłaty, jesli chcesz inwestowac w
    fundusze inwestycyjne arki to wystarczy ci BZWBK24, mBank ma wiecej TFI,
    jesli chcesz korzystac z innych TFI, mozesz skladac zlecenia prze niektore
    biura maklerskie ktore nie pobieraja oplat.
    Co do "np. mBank - bezprowizyjne umorzenie i kupno" ale TFI pobiera oplate.
    Jesli fundusz akcyjny chcesz kupic to i tak zaplacisz 4%(rozne sa stawki),
    nie wazne czy mBank czy BZWBK" itd.

    Seba_Fan

  • 30. Data: 2004-09-15 04:12:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 01:22:51 +0200,
    osoba podpisana: Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:

    Jak to było ?
    Wolność wypowiedzi obejmuje też prawo do niesłuchania.
    Miłego dnia.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well