  • 1. Data: 2003-09-01 10:49:34
    Temat: Fundusze inwestycyjne w mBanku i Multi
    Od: "Łukasz" <l...@p...com.wytnij.to>

    Witam.
    Posiadam konta w mBanku i Mutibanku. Chcę przez któryś z nich inwestować w
    fundusze. Polecacie któryś bardziej, czy ceny są wszędzie takie same i nie
    ma znaczenia który wybiorę?

    Pozdrawiam i liczę na waszą opinię,
    Łukasz

  • 2. Data: 2003-09-01 11:02:49
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne w mBanku i Multi
    Od: "" <s...@W...pl>

    Najtaniej jest w Internaxx (grupa Fortis). Na stronach Fortis Banku znalazłem
    informację, że w Internaxx można kupic jednostki uczestnictwa w kilkuset
    funduszach po obniżonych cenach - nawet do 50%.
    To pewnie jakaś jesienna promocja :))))))

  • 3. Data: 2003-09-01 11:14:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    1...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@W...pl>:
> [...]
    > uczestnictwa w kilkuset funduszach po obniżonych cenach - nawet do
    > 50%.
    > To pewnie jakaś jesienna promocja :))))))

    :)))))))

    Zarty zartami, ale mimo wszystko trzeba wyjasnic, ze w rzeczywistosci chodzi
    o obnizone prowizje, nie ceny.
    W mBanku i multi prowizje sa obnizone o 100%. Jesli chodzi o wybor miedzy
    nimi, to przypuszczam, ze dzialaja tak samo i na wspolnym "szkielecie". SFI
    mBanku ma wiecej uzytkownikow i zywe Forum, wiec to by lekko przemawialo za
    tym. Z kolei multi ma oferte rozszerzona o dodatkowe FI dostepne w oddziale,
    ale juz z prowizjami.
    Zobacz tez w demo, jak dzialaja systemy transakcyjne obu (w czesciach
    funduszowych), moze ktorys szybciej albo bardziej Ci odpowiada.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid