  • 1. Data: 2009-02-08 09:29:32
    Temat: Fundusze obligacji - czy mają związek z walutami?
    Od: "Jakub" <k...@i...pl>

    Panowie i Panie, wybaczcie lamerstwo, a raczej brak czasu na solidne
    inwestycje - cóż, pracy masa.

    Inwestuję w fundusze obligacji które idą ładnie w górę od dosć długiego
    czasu. Nie dotykam funduszy walutowych, bo kto wie - kiedyś eldorado spadków
    wartości złotego skonczy się.

    I teraz pytanie lamerskie - licząc na życzliwe odpowiedzi: czy w
    perspektywie najbliższych miesięcy, zakładając trwający sobie radośnie
    kryzys, pewnie umocnienie się złotówki - nadal fundusze obligacji będa
    najpewniejszym źródeł dobrego zysku? Jaka jest Wasza opinia? Kiedy i na co
    się przesiadać?

    Pozdrawiam serdecznie
    Jakub.

  • 2. Data: 2009-02-08 15:44:22
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kryzys, pewnie umocnienie się złotówki - nadal fundusze obligacji będa
    > najpewniejszym źródeł dobrego zysku? Jaka jest Wasza opinia? Kiedy i na co

    Fundusze obligacji już nieźle napompowane. W końcu bańka pęknie. Z końcem
    obniżek stóp proc. albo i wcześniej.

  • 3. Data: 2009-02-08 15:50:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jakub" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fundusze obligacji już nieźle napompowane. W końcu bańka pęknie. Z końcem
    > obniżek stóp proc. albo i wcześniej.

    raczej wczesniej...

  • 4. Data: 2009-02-08 21:08:37
    Od: "Jakub" <k...@i...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > raczej wczesniej...

    Co bedzie tego sygnałem? Fakt faktem, wzrosty niesamowite, zresztą - jak
    patrzę na fundusze hybrydowe, to jeszcze większe.
    Co zatem i kiedy się wydarzyć może?

    Pozdrowienia
    Kuba

  • 5. Data: 2009-02-09 06:17:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jakub pisze:

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Co bedzie tego sygnałem? Fakt faktem, wzrosty niesamowite, zresztą - jak
    > patrzę na fundusze hybrydowe, to jeszcze większe.
    > Co zatem i kiedy się wydarzyć może?

    Jak wszyswcy na wyscigi beda wyprzedawac obligacje ze strata by wejsc w
    akcje. Czyli gdzies w drugiej polowie hossy.