  • 11. Data: 2003-03-13 16:29:48
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPSZA LOKATA ?
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Tosia wrote:
    > Mam kwotę 4000 zł, gdzie najlepięj założyć lokatę na poł roku

    Mysle, ze lokata "Dominanta Forte" w Dominet Banku jest najwyzej
    oprocentowana. Oprocentowanie stale wynosi 6,80%, a zmienne 7,30% na
    6 miesiecy.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 12. Data: 2003-03-14 07:09:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > jesli wolisz lokate najlepsza na dzisiejszy dzien to masz racje
    > jesli interesuje Cie rzeczywosty zysk to nie jestes w stanie go realnie
    ocenic
    > dla zmiennej stopy procentowej
    >
    > ...no chyba, ze zalozysz spadek stop o 0,25% co kazdy nastepny miesiac.

    Przenosisz dyskusję na inny poziom. To jaki rodzaj oprocentowania chce wybrać
    klient może zależeć od wysokości oprocentowania i oczekiwania co do zmiany stóp
    procentowych, ale mi chodzi o interfejs konkretnie tego serwisu bankiera.
    Upieram się że jest tu ewidentna niedoróbka interfejsu i ograniczenie
    funkcjonalności.

    Ograniczenie funkcjonalności bo nie mogę porównać lokat o stałym i zmiennym
    oprocentowaniu w jednej tabeli. Muszę dwa razy podawać kryteria, robić notatki
    etc..

    Niedoróbka interfejsu: kompletnie nie rozumiem sensu tego check boxa (nie
    listy) 'rodzaj oprocentowania'. Możliwe są 4 sytuacje:
    1. Rodzaj oprocentowania zaznaczony, wybrane stałe.
    2. Rodzaj oprocentowania nie zaznaczony, wybrane stałe.
    3. Rodzaj oprocentowania zaznaczony, wybrane zmienne.
    4. Rodzaj oprocentowania nie zaznaczony, wybrane zmienne.

    Czym różnią się sytuacje 1 i 2 (3 i 4)? Odpowiedź serwisu bankiera: niczym,
    więc po co ten check box?

    IMO problem likwidowałoby usunięcie check boxa, i dodanie nowego elementu na
    liście 'nieistotne', albo zostawienie check boxa, ale zmiana jego działania -
    jeżeli zaznaczony to wybieram lokaty o stałym(zmiennym) oprocentowaniu, jeżeli
    nie zaznaczony to rodzaj oprocentowania jest nieistotny i wybieram lokaty o
    stałym I zmiennym oprocentowaniu.

    Jacek