  • 1. Data: 2009-04-29 05:45:21
    Temat: GETIN - kolejny bank podnosi opłaty
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    Witam
    Zmiany w TOiP Getinu. Wczoraj z wyciągiem otrrzymałem nową taryfę. Ma
    być ważna od 1.05.2009. Co ciekawe na stronie jest jeszcze stara
    taryfa i nie znalazłem informacji o zmianach.
    Najważniejsza zmiana:
    opłata miesięczna za kartę 5 (było 4) zł - jeśli mniej niż 300 (było
    100) zł w transakcjach bezgotówkowych

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2009-04-29 12:13:05
    Temat: Re: GETIN - kolejny bank podnosi opłaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MM" news:8fe5c1a2-1a3a-417a-967c-7ebea81ec08b@x1g2000prh
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Było :)

  • 3. Data: 2009-04-29 14:04:20
    Od: v...@g...com

    On 29 Kwi, 14:13, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "MM"news:8fe5c1a2-1a3a-417a-967c-7ebea81ec08b@x1g200
    0prh.googlegroups.com

    > [ciach]
    >
    > Było :)

    To znaczy mniej więcej tyle, że kolejny bank boi się o swoje depozyty.
    Dla mnie to znak tonącego statku, niestety. Na szczęście nie mam tam
    konta. Wolę powierzać pieniądze tam, gdzie są pewne i bezpieczne.

  • 4. Data: 2009-04-30 10:44:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <v...@g...com>
    .googlegroups.com

    > To znaczy mniej więcej tyle, że kolejny bank boi się o swoje depozyty.

    PKO BP jak rozumiem również zalicza się do tego grona :)

    > Dla mnie to znak tonącego statku, niestety.

    Jakieś argumenty potwierdzające słuszność twojego toku myślenia.

    > Na szczęście nie mam tam
    > konta. Wolę powierzać pieniądze tam, gdzie są pewne i bezpieczne.

    Pewne i bezpiecznie "jak w banku" :)

  • 5. Data: 2009-04-30 13:01:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    v...@g...com pisze:
    > To znaczy mniej więcej tyle, że kolejny bank boi się o swoje depozyty.
    > Dla mnie to znak tonącego statku, niestety. Na szczęście nie mam tam
    > konta. Wolę powierzać pieniądze tam, gdzie są pewne i bezpieczne.

    Po prostu kolejny bank wykorzystuje najprostszą metodę aby więcej
    zarobić. Bo jak wszyscy podniosą opłaty to gdzie się przeniesiesz ?

    Millennium też podniosło opłaty, a takie KK z limitem kilkanaście tyś
    PLN rozdają bez zbędnych formalności. PKO BP również podniosło opłaty i
    raczej nie jest z nimi źle. To samo Multibank.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-04-30 13:14:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtc7fe$d4g$2@news.onet.pl...
> [...]
    > rozdają bez zbędnych formalności. PKO BP również podniosło opłaty i raczej

    Ja tam po zmianie TOiP w Multi wyslalem wypowiedzenie. Bede mial o jedno
    konto mniej, zwlaszcze ze ostatnio, po obnizce stop, nie juz dla mnie
    atrakcyjne. A tak w ogole to od wyslania listu minelo ponad 2 tygodnie i
    cisza... Coz, czekam, teraz ich ruch...

    MK

  • 7. Data: 2009-04-30 13:31:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > konto mniej, zwlaszcze ze ostatnio, po obnizce stop, nie juz dla mnie
    > atrakcyjne. A tak w ogole to od wyslania listu minelo ponad 2 tygodnie i

    Też miałem to zrobić ale jeszcze się do tego nie zabrałem (nie widzę
    alternatywy). Na razie planuje zamknąć KK.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-30 13:46:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtc96o$p8v$4@news.onet.pl...

    > Też miałem to zrobić ale jeszcze się do tego nie zabrałem (nie widzę
    > alternatywy). Na razie planuje zamknąć KK.

    Ja dla odmiany zamykam konto MultiAQ a zostawiam KK VISA AQ :).

    MK

  • 9. Data: 2009-04-30 13:49:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Ja dla odmiany zamykam konto MultiAQ a zostawiam KK VISA AQ :).

    Przecież nie można mieć KK AQ nie posiadając konta AQ.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-04-30 13:56:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtca8n$tgu$2@news.onet.pl...

    > Przecież nie można mieć KK AQ nie posiadając konta AQ.

    Tak? Hehe... to byl tez jeden z powodow dla ktorego jednak zdecydowalem sie
    na wypowiedzienie. W warunkach rozwiazania umowy rachunku jest wyraznie
    napisane, ze rozwiazanie umowy rachunku nie ma wplywu na reszte swiadczonych
    uslug. Tak wiec nie maga mi zabrac karty... moga co najwyzej zmienic mi na
    inna przy jej odnowieniu :). Jak mi ja zamkna to na pewno bede reklamowal,
    jesli jest sprzecznosc w umowach/regulaminach to musza rozstrzygnac to na
    korzysc klienta :). Nawet nie mam przypisanej karty do AQ tylko do konta
    technicznego...

    MK