  • 1. Data: 2011-08-11 21:46:00
    Temat: GO sie zreflektowal ?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    i podniosl procenciki na wspolnej ;)
    wyglada na to ze styknie 5,79 netto
    brakuje do pulapu tylko 3,5k wnioskow

  • 2. Data: 2011-08-12 18:37:40
    Temat: Re: GO sie zreflektowal ?
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 11 Sie, 23:46, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > i podniosl procenciki na wspolnej ;)
    > wyglada na to ze styknie 5,79 netto
    > brakuje do pulapu tylko 3,5k wnioskow

    Na tę chwilę jest 5,87% i tak pewnie zostanie.

  • 3. Data: 2011-08-12 19:43:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    On 11 Sie, 23:46, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > i podniosl procenciki na wspolnej ;)
    > wyglada na to ze styknie 5,79 netto
    > brakuje do pulapu tylko 3,5k wnioskow

    Na tę chwilę jest 5,87% i tak pewnie zostanie.

    O ile prawie juz "tradycyjnie" nie przedluza
    obstawialbym ze do 16-tego ? :D
    ludki wolne beda mialy to moze jeszcze w klawiaturki postukaja
    bo przeciez malo komu chce sie dymac do marmurka po 6,5%
    z reszta ma to jakis sens tylko przy wiekszej kasiorce ;)

  • 4. Data: 2011-08-13 08:59:55
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo przeciez malo komu chce sie dymac do marmurka po 6,5%
    > z reszta ma to jakis sens tylko przy wiekszej kasiorce ;)

    Cóż, jednak "przeczucie" mnie nie myliło
    - podobnie jak piątkowe wędkowanie na .... parkiecie ;)