  • 11. Data: 2009-09-03 18:26:30
    Temat: Re: Silver silver
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
    > "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...
    > kto mnie słuchał ten ma bezpieczny wzrostowy portfel...pełen złota
    >
    > ja mam
    >
    > w sztabach, monetach
    >
    > gadasz tak jakbys sie co własnie wczoraj obkupił, a oddac masz zamiar
    > najdalej pojutrze...
    > george

    Prosze laskawie nie zapominac i o tym kruszcu.
    Niedawno cos mi padlo na mozg i usilowalem sprzedac 99 uncji srebra w 1
    uncjowych plytkach.
    Za jedne Ł1275 i jeszcze oferowalem dostawe darmo. Nikt sie nie skusil.
    Teraz wystawie ponownie
    ale jeszcze nie dzisiaj- o Ł500 funtow drozej. A co, niech glupie chuje
    placa!

    fatso

  • 12. Data: 2009-09-03 18:48:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Teraz wystawie ponownie
    > ale jeszcze nie dzisiaj- o Ł500 funtow drozej. A co, niech glupie chuje

    mam ostatnio takie oto przemyslenia:
    jesli przyjda takie czasy ze bede potrzebowal fizycznego zlota / srebra zeby
    kupic chleb to juz naprawde nie ma czego szukac na tej planecie... a dopóki
    to nie jest prawda to handel fizycznym metalem pozostawiam kolekcjonerom -
    no chyba ze jak Ty fatso chcialbym oddac swoje zbiory "glupim" polaczkow w
    jakims muzeum :).

    A "Papierowe" zloto cierpi niestety na wahaniach "zlotego" (certyfikaty) /
    sledze jakos od 1/2 roku, wiec jakos nie moge sie przemóc.

    george

  • 13. Data: 2009-09-03 18:56:06
    Temat: Re: GOLD GOLD GOLD
    Od: v...@o...pl

    > byłem
    > jestem
    > będę
    >
    > bogaty, przewidujący itp
    >
    > a Ty trójkącik kup wreszcie porządnego MetaProfi, czas skończyć z
    > dziadowaniem w AT
    >
    > PS spotkamy się na 1670 pkt hahaha

    czarli, stęskniliśmy się już za tobą na grupie wgt... zajrzyj tam czasem do
    naszych "panienek" he he...

  • 14. Data: 2009-09-03 19:09:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > no chyba ze jak Ty fatso chcialbym oddac swoje zbiory "glupim" polaczkow w
    > jakims muzeum :).

    Oddać czy wydzierżawić?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-09-03 19:13:25
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oddać czy wydzierżawić?
    >
    > --
    > marfi

    whatever... *

    *- muzeum nie płaci za wystawione przedmioty żadnych kosztów dzierżawy oraz
    nie "zabezpiecza" eksponantow przez możliwą kradzieżą.

  • 16. Data: 2009-09-03 19:28:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > whatever... *
    >
    > *- muzeum nie płaci za wystawione przedmioty żadnych kosztów dzierżawy oraz
    > nie "zabezpiecza" eksponantow przez możliwą kradzieżą.

    Chcialem oddac we depozyt DARMO ale to sprawa zamknieta.
    Glupiec polski na cos takiego nie zasluguje, patrz tekst wyzej.

    Co do "papierowego zlota" kolegi to musze zrobic smutne wyznanie.
    jak pisalem, kupilem 2200 jednostek papierowego srebra na LSE(tzw PHAG-PHSP)
    po Ł 8.63 a sprzedalem ze strata ok 30 penow na jednostce. Po prostu gdy
    ja kupilem
    w polowie maja to jak na zlosc papier spadl i ja juz zniesc tego nie
    moglem. Dzisiaj jego cena jest Ł 9.55 za jednostke,
    powiedzmy ze moglem zarobic Ł2000 albo ok, 10 tys zl a nie zarobilem.
    No coz, biednemu wiatr zawsze w oczy.

    fatso

    NB. patrzcie koledzy jak mozna byc glupim:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1
    &item=110427565754&ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_537wt_
    960

    chcialem imperialne srebra oddac za jedne 20 tys zl!

    One na Boze Narodzenie beda warte tyle jako zlom sam.

    Chyba wycofam

  • 17. Data: 2009-09-03 20:41:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > NB. patrzcie koledzy jak mozna byc glupim:
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/...>

    Dziwne, ze ebay pozwala spamowac na grupach dyskusyjnych...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-09-03 21:03:46
    Od: fatso <f...@n...com>

    marfi wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    >

    > Dziwne, ze ebay pozwala spamowac na grupach dyskusyjnych...

    a kto ciebie pytal, pizdolizie?

  • 19. Data: 2009-09-03 21:32:10
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Wrz, 18:08, " ab" <a...@g...pl> wrote:
    > uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota
    >
    > http://stooq.com/q/a/?s=xauusd&i=d&u=294895
    >
    > --

    rok 2011

    cena 2500 $

  • 20. Data: 2009-09-03 21:36:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 3 Wrz, 18:08, " ab" <a...@g...pl> wrote:
    > uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota

> [...]

    to jeszcze podaj kurs złotego ...
    george