  • 1. Data: 2010-08-27 09:38:17
    Temat: GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
    Od: k...@p...onet.pl

    spotkanie kursu emisyjnego a byla jednak duza redukacja.

    Czeka nas resplit.

    Oddaja Ci co nie lubią czekać, mimo deklaracji Glownych podmiotów , iz nawet
    po resplicie nie oddadza niżej niż 15 groszy, bo obowiazuje czas 6 miesiecy!!!
    Taki zadeklarowali-zatem CIEKAWE. Kary moga byc spore.

    Malo kto czyta te deklaracje.

    kroovka

  • 2. Data: 2010-08-27 15:31:06
    Temat: Re: GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
    Od: k...@p...onet.pl

    Zbiegly sie notowania serii A-miliony sztuk od 26 sierpnia i serii F notowane
    jako GPFA. To, ze nie spadl kurs do 1 grosza to przypadek. Nie mozna tak w
    jednym dniu topić notowań spolki. Chociaż w Warszawie; kogo to obchodzi.

    Jesli spolka sie z tym godziła, to ma tez w tym swoj interes. Jaki?

    Sporo akcji jest w "obcych rękach" - wiec okazja po 1 czy 2 grosze odebrac je
    z rynku i potem jakby od nowa zacząć notoweania..Kto na to pójdzie??

    Idzie, idzie idzie i to sporo Inwestorow poszlo..hehe.

    Po III kwartale po resplicie kurs przekroczy 15 czy 16 groszy a to daje 49%
    zysku w ok 3 miesiace-to mi sie podoba jako dywersyfiakcja upodobań.

    kroovka

  • 3. Data: 2010-08-27 15:41:06
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    >, ze nie spadl kurs do 1 grosza to przypadek. Nie mozna tak w
    > jednym dniu topić notowań spolki. Chociaż w Warszawie; kogo to obchodzi.

    w pn tez jest sesja:-))

    >Po III kwartale po resplicie kurs przekroczy 15 czy >16 groszy a to daje
    >49%
    >zysku w ok 3 miesiace-to mi sie podoba jako >dywersyfiakcja upodobań.

    zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy masz
    duzego browca
    pozdr
    m.

  • 4. Data: 2010-08-27 16:25:52
    Od: k...@p...onet.pl

    > zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy masz
    > duzego browca
    > pozdr
    > m.

    Jesli nie przekroczy 5 zlotych to kupię Ci..... zastanawiam sie nad sukienką,
    elegancka bielizną, lub innym ciuchem...moe byc też biżuteria wielkości...by
    było elegancko w stosunku do EEX, ...to wielkości mikrosfery.

    :-)

    pozdrawiam

    czy to nie jest juz mobbing? :)

    A jesteś pełnoletnia?

    Wszystko wskazuje ze zatem Ci nie kupie, musiałbym postawic warunek -ja wiem?
    może 6 złotych, by się udało. Ale czy TY chcesz?

  • 5. Data: 2010-08-27 16:26:09
    Od: ichi <a...@d...gh>

    marzena wrote:

    > zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy
    > masz duzego browca

    wczoraj i dziś na EEX były ładne sesje. akumulacja trwa.

    --
    ichi

  • 6. Data: 2010-08-27 16:42:34
    Od: "marzena" <m...@g...com>

> [...]
    > wielkości...by
    > było elegancko w stosunku do EEX, ...to wielkości mikrosfery.

    choruje na skóre na "motóra", ale wiem, ze to za drogo przy kilku akcjach
    EEX:-)), ale jak mi zafundujesz jakąs fajową bandamke/uprzedzam, ze koszt
    kiele 20 zeta/ to bedzie mi milo...
    chociaz i tak bede musiala kupiic tego browca:-))
    i... jestem pelnoletnia... i wystarczy 5 zeta... nie podnos do 6...
    pozdr i milego wekendu
    m.

  • 7. Data: 2010-08-27 19:46:32
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > chociaz i tak bede musiala kupiic tego browca:-))
    > i... jestem pelnoletnia... i wystarczy 5 zeta... nie podnos do 6...

    OK, jestem już w temacie: http://www.metro.nysa.pl/index.php?d=katalog&k_id=8

    Chyba kupię po jednej z każdej trupy?

    Wiem, że jest czasami wrażenie, że strzelamy do celu, ale czasami mamy wiecej
    wiedzy a czasami mniej. Odnośnie EEX proponuję Ci dokup sobie akcji za 3 tys.
    zl. najbliższy pon. lub wtorek; nie późnej. Za zysk w styczniu 2011 kupisz
    sobie dowolna skóre na motor, nawet wybijaną złoceniami lub platynowymi
    nitkami.. Jeśli nie to ja zaplace za skóre twoja fakture. Obiecuje.

    Oczywiści kupisz za zarobione pieniądze, a te powyzsze 3 tys zl wydasz osobno na
    zlot np. do Francji, lub wydasz na benzynę do motoru.

    i pozdrawiam

    kroovka

    GPFA po 2 grosze to inny biznes, ten jest ryzykowny (na EEX już nie ma RYZYKA)
    ale Sadzę, iz juz w lutym 2011 osiągne na tych akcjach 6 groszy. Nie mów o tym
    nikomu-to nasza tajemnica. Spółka dokonała radykalnej zmiany wizerunku. Spełnia
    obecnie moje standardy biznesowe, długo się tego uczyłem. Pora na zbiory.

  • 8. Data: 2010-08-28 07:14:35
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > OK, jestem już w temacie:
    > http://www.metro.nysa.pl/index.php?d=katalog&k_id=8

    :-))))
    pozdrowka:-))))
    m.
    ps. co do reeszty nie przyjmuje zakladu, ze zaplacisz za fakture. to mabyc
    zabawa:-))
    pozdr
    m.

  • 9. Data: 2010-08-28 10:14:41
    Od: k...@p...onet.pl

    OK, oczywiscie,

    zreszta zabawa jest swietna na tym forum od dawna,

    Ty teraz masz juz nawet na Futra, chyba 79 punktow...:-) wiec i na Skóre tez
    uzbierasz. Niech Asz otworzy konkurs:

    "Skóra futura":

    tam od poniedziałku Ty sys-tematycznie ograsz "wszech i wobec":

    powodzenia,
    udaneho, nawet słoneczneho week and-u.
    kroovka

> [...]
    > m.
    > ps. co do reeszty nie przyjmuje zakladu, ze zaplacisz za fakture. to mabyc
    Masz racje ! Zaszumiał mi browarek :-)))

  • 10. Data: 2010-08-30 12:01:52
    Od: k...@p...onet.pl

    Mały Mw Trade uczy sie biznasu-szybko to robi.

    jeszcze paru smutnych szybkich inwestorow cos odda a potem winien byc
    resplit???

    zapewnienie zarzadu o 15 groszach robi wrażenie.

    kroovka