    From: "Jacek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GPRS i mBank w Idei Meritum
    Date: Sun, 1 Sep 2002 17:23:04 +0200

    nie mogę zalogować się na konto w mBanku przez GPRS w Idei (Meritum , GPRS
    liniowa , S45), po wpisaniu identyfikatora oraz hasła i potwierdzeniu ląduję
    znowu na początku strony i tak w kółko. Co Wy na to? Czy ktoś się łaczy ze
    swoim kontem? Telefon skonfigurowałem jak na stronie mBanku. MBank twierdzi
    że to wina Idei lub telefonu. Będę wdzięczny za pomoc.
    Jacek