  • 21. Data: 2002-09-09 15:39:26
    Temat: Re: GPRS w Plusie i placzenie z mbankiem
    Od: Rafał 'R4v' Błachnio <r...@p...fm>

    Jacek Osiecki wrote:
    > GPRS w Plusie jest złodziejsko taktowany - naprawdę, nie warto :-)
    > Dużo lepiej użyć połączenia HSCSD, wyjdzie dużo taniej i szybciej...

    Zmiescisz sie w minucie?

    --
    Raf
    r...@p...fm

  • 22. Data: 2002-09-09 17:31:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jest, ale tylko na rachunki zdefiniowane...

    A w jedenj z ponizszych konfiguracji:
    1. N6210+ERA Biznes+WAP?
    2. T65+IO30+WAPoGPRS?
    3. PLUSA niestety po 4 latach oddalem rodzinie

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 23. Data: 2002-09-09 18:22:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A w jedenj z ponizszych konfiguracji:
    > 1. N6210+ERA Biznes+WAP?
    > 2. T65+IO30+WAPoGPRS?

    Ja korzystam z
    T39m + ERA + WAPoGPRS
    dziala bez najmniejszych problemow :).

    Maciej

  • 24. Data: 2002-09-10 07:17:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 9 Sep 2002 19:31:25 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >2. T65+IO30+WAPoGPRS?

    Udalo sie komukolwiek odpalic T65 z Multi lub mBankiem ?!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-09-10 08:59:45
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 09 Sep 2002 17:39:26 +0200, Rafał 'R4v' Błachnio napisał(a):

    >Zmiescisz sie w minucie?

    Pojedyncze połączenie z internetem przez GPRS z plusie to 1zł. Jeśli dane
    przychodzące lub wychodzące przekroczą 100KB, idzie kolejna złotówka.

    Połączenie WAP@GPRS nie jest już tak złodziejsko taktowane (50gr na "dzień
    dobry", potem 50gr gdy przychodzące lub wychodzące przekroczą 10KB), ale
    wątpię by połączenie standardowym WAPem umożliwiało operacje bankowe.

    Połączenie HSCSD - 45gr za minutę i 35gr poza szczytem. Nie wiem jak jest z
    półminutówkami, ale chyba są.

    Tak więc nie w minucie, a w 2-2.5 ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 26. Data: 2002-09-10 09:52:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Pojedyncze połączenie z internetem przez GPRS z plusie to 1zł. Jeśli dane
    > przychodzące lub wychodzące przekroczą 100KB, idzie kolejna złotówka.

    Idzie kolejne 50groszy za ta paczke, ktora przekroczyla 100kB.
    Zwykle przekraczasz na przychodzacych a miescisz sie na wychodzacych

    > Połączenie WAP@GPRS nie jest już tak złodziejsko taktowane (50gr na "dzień
    > dobry", potem 50gr gdy przychodzące lub wychodzące przekroczą 10KB), ale

    Potem 25gr w warunkach jak wyzej.

    > wątpię by połączenie standardowym WAPem umożliwiało operacje bankowe.
    >
    > Połączenie HSCSD - 45gr za minutę i 35gr poza szczytem. Nie wiem jak jest
    > półminutówkami, ale chyba są.

    Sa polminutowki.

    > Tak więc nie w minucie, a w 2-2.5 ;-)

    No, powiedzmy 1,5-2 minuty...;-)
    Raczej nie wystarczy to do zrobienia przelewu.
    Nawet predefiniowanego.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 27. Data: 2002-09-10 10:44:44
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 10 Sep 2002 11:52:48 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    >Idzie kolejne 50groszy za ta paczke, ktora przekroczyla 100kB.
    >Zwykle przekraczasz na przychodzacych a miescisz sie na wychodzacych

    Problem w tym, że tak jest w normalnej sieci, zaś w Plusie zamknięcie jednej
    paczki wiąże się z zamknięciem obu :-|
    Polecam pl.misc.telefonia.gsm

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 28. Data: 2002-09-10 11:23:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Problem w tym, że tak jest w normalnej sieci, zaś w Plusie zamknięcie
    jednej
    > paczki wiąże się z zamknięciem obu :-|

    Nieprawda. Kazdy kierunek jest zamykany i otwietrany samodzielnie.
    Mam bilingi.

    > Polecam pl.misc.telefonia.gsm

    Rowniez polecam tyle ze czytana uwaznie.
    Tam te bzdury sam dementowalem, a probowal je rozpowszechniac tylko jeden
    niedoinformowany.
    Jak widac jest to zarazliwe

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 29. Data: 2002-09-10 11:50:49
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > Udalo sie komukolwiek odpalic T65 z Multi lub mBankiem ?!
    w + probowalem z gprs na wszystkie podawane na newsach sposoby i nic :(
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 30. Data: 2002-09-10 17:53:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja korzystam z
    > T39m + ERA + WAPoGPRS
    > dziala bez najmniejszych problemow :).

    1. Nie odsylaj mnie do archiwum ;)
    2. Jak juz musisz, to podaj choc kiedy ten post sie pojawil i jaki mial
    tytul
    3. Najlepiej napisz do mnie i podaj te ustawienia;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl