  • 11. Data: 2010-11-16 21:43:42
    Temat: Re: GPW
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ce299a6$0$21008$65785112@news.neostrada.pl...

    > no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

    Chyba nie bylo takie zle, skoro moje poszly po 54

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-11-17 06:29:13
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Tak to może śmieszne, ale właśnie o to pytam :)

    No przynajmniej dziwne.
    Sensowna strategia polega na założeniu określonego poziomu zysku lub straty i
    czasem pewnych ram czasowych.
    I te 1% wyglada bez sensu, bo pewnie będziesz chciał sprzedać jeśli będzie
    strata powiedzmy 10-15%.
    Czyli statystycznie inwestujesz po to, by stracić.

    Poza tym 1% nie zawsze zapewnia pokrycie prowizji kupna + sprzedaży.
    --
    Pozdr
    EM

  • 13. Data: 2010-11-17 07:07:39
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Chyba nie bylo takie zle, skoro moje poszly po 54

    ale to chyba było udane cięcie strat a nie realizacja zysku ;-)

  • 14. Data: 2010-11-17 08:48:40
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > ale to chyba było udane cięcie strat a nie realizacja zysku ;-)

    W tym wypadku byla to czysta realizacja zysku z 25 szt x2 ... LOL
    coz, jakos nie przemawia do mnie ten papier ;)

  • 15. Data: 2010-11-17 09:31:47
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał

    > W tym wypadku byla to czysta realizacja zysku z 25 szt x2 ... LOL
    > coz, jakos nie przemawia do mnie ten papier ;)

    Razy 2? Czy można było kupić 2 razy mając np. dwa rachunki maklerskie?

    Pozdr.
    A.

  • 16. Data: 2010-11-17 09:32:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>