  • 1. Data: 2011-05-24 17:47:22
    Temat: GRECJA na skraju bankructwa!!!!
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa

    ja własnie uciekłam z wszystkimi oszczędnościami z polbanku

    cholera wie co to sie stanie

    a wy?

  • 2. Data: 2011-05-24 18:34:10
    Temat: Re: GRECJA na skraju bankructwa!!!!
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-24 19:47, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > cholera wie co to sie stanie
    >
    > a wy?

    A my nie wciągamy towaru nieznanego pochodzenia.

    --
    Raf

  • 3. Data: 2011-05-24 18:44:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa

    Niemozliwe! - przeciez dostali kase i obiecali, ze sie poprawia!
    OBIECALI!!!

    > ja własnie uciekłam z wszystkimi oszczędnościami z polbanku

    Z niemieckich i francuskich tez uciekaj - Grecja nie predko je splaci.

    > cholera wie co to sie stanie

    To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
    i powolny rozpad strefy euro.

    > a wy?

    Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

  • 4. Data: 2011-05-24 19:11:38
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 20:44, Q pisze:

> [...]
    >
    > To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
    > i powolny rozpad strefy euro.

    > Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

    To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

  • 5. Data: 2011-05-24 19:24:06
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "DanW" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

    Różnica polega na tym, że BZ WBK jak na razie podpada pod polski BFG, a
    Polbank nie ;-)

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 6. Data: 2011-05-24 21:21:43
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Q napisał(a) w wiadomości: ...

    >To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
    >i powolny rozpad strefy euro.

    Któryś z niemieckich ekonomistów nawet przyznał, że powrót Grecji
    do drachmy byłaby "mniejszym złem". Przy drożejącej Chorwacji
    byłaby to coraz ciekawsza alternatywa na wakacje.
    Niestety EUR to projekt polityczny, a przynajmniej kwestia prestiżu
    i ambicji. Będą się trzymać niczym pijany ściany i wolą dopłacić
    do Grecji niż przyznać do porażki.

    >Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

    A w drożdże?

    Arek

  • 7. Data: 2011-05-25 05:23:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Maj, 23:21, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    > Któryś z niemieckich ekonomistów nawet przyznał, że powrót Grecji
    > do drachmy byłaby "mniejszym złem". Przy drożejącej Chorwacji
    > byłaby to coraz ciekawsza alternatywa na wakacje.

    Ciekawe.
    Wlasnie wzialem dostep online do resztek ich roduktow, i zamiast ZL

  • 8. Data: 2011-05-25 05:28:31
    Od: Sebastian <n...@n...com>

> [...]
    > Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa
    >
    > ja własnie uciekłam z wszystkimi oszczędnościami z polbanku

    Bo to załatwi niemieckie banki?
    Raiffeisen kupił 70% Polbanku na początku roku.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 9. Data: 2011-05-25 09:37:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

    Polbank zawczasu pomyslal i ma limit 5k PLN na sume dziennych
    przelewow wychodzacych i mozesz to zwiekszyc jedynie w placowce.
    Nie szybko stamtad uciekna, oj nie szybko :).

  • 10. Data: 2011-05-25 09:52:05
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    > On 24 Maj, 23:21, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    > Ciekawe.
    > Wlasnie wzialem dostep online do resztek ich roduktow, i zamiast ZL
    > pisze DR przy moich transakcjach :)

    DR i CR są oznaczeniem typów operacji (debit/credit).

    Pozdrawiam,
    maciek