  • 11. Data: 2007-01-02 22:06:19
    Temat: Re: Gazeta Bankowa o Nas
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Generalnie rzecz biorąc macie rację pisząc, że badanie pod kątem
    metodologii nie jest idealne. Jednak wnioski do których doszli są
    moim zadaniem w miarę rozsądne. Np. PKO BP nie należy do mistrzów
    obsługi klienta.

    MARIO

  • 12. Data: 2007-01-03 09:13:11
    Od: robbi <r...@n...com>

    S.T. napisał(a):

    > "dbając o proporcjonalny, losowy dobór próby"
    > Dlaczego z góry zakładasz, że autorzy kłamią (lub nie wiedzą o czym piszą)?

    Nie klamia, tylko ze losowanie nie jest chyba najlepsza metoda. Im ktos
    wiecej pisal tym losowo wieksze szanse iz jego wypowiedzi moga byc
    uwzglednione kilkukrotnie.

    --
    pzdr
    robbi

  • 13. Data: 2007-01-03 11:42:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie klamia, tylko ze losowanie nie jest chyba najlepsza metoda. Im ktos
    > wiecej pisal tym losowo wieksze szanse iz jego wypowiedzi moga byc
    > uwzglednione kilkukrotnie.

    Nie wiem dlaczego zakładasz, że "dbanie o proporcjonalny, losowy dobór próby"
    to zwykłe ślepe losowanie.

  • 14. Data: 2007-01-04 11:49:08
    Od: robbi <r...@n...com>

    S.T. napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego zakładasz, że "dbanie o proporcjonalny, losowy dobór próby"
    > to zwykłe ślepe losowanie.

    Nie napisalem ze slepe.
    Nie wiemy jak proba byla dobierana, jakie kryteria graly role, wiec
    trudno okreslic jakos takiego badania.
    Tak wogole - czy ten raport jest gdzies dostepny?
    Jak na razie bazujemy tylko na relacji dziennikarskiej.

    --
    pzdr
    robbi