    From: "Beniowa" <p...@o...in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie KK MasterCard o podanych parametrach ?
    Date: Thu, 3 Jan 2008 09:28:40 +0100

    Witam,

    To wlasciwie ciag dalszy watku sprzed trzech miesiecy o podniesieniu limitu
    na KK Raiffeisen. Otrzymalem wowczas odpowiedz od banku, ze wlasciwie trzeba
    przejsc ponownie cala procedure ustalenia limitu, poczawszy od przyniesienia
    zaswiadczenia o zarobkach. Poniewaz karty uzywam od czterech lat w sposob
    wzorowy i nawet pobiezna historia obrotow na niej wskazuje, ze mam wieksza
    zdolnosc kredytowa (poza tym mnie chodzilo o dosc drobne zwiekszenie limitu
    o ok. 30% - czyli takie same, jak w przedostatniej promocji u nich przy
    przenoszeniu karty z innego banku), a nadto mam zle doswiadczenia z
    dlugoscia rozpoznawania wszelkich wnioskow w tym banku (konto lokacyjne
    zakladali mi od 13 wrzesnia do 4 grudnia, karte kredytowa wydawali od 16
    grudnia do 9 lutego), troche sie zniechecilem i postanowilem sie rozejrzec
    za konkurencja. Generalnie to strony internetowe bankow sa pod tym wzgledem
    fatalne, np. nowej karty narciarskiej w BZWBK w ogole nie ma w tabeli oplat
    i prowizji, a trzeba sie zdrowo naklikac, zeby odkryc, ze KK Millennium
    oblozona jest stalym obowiazkowym ubezpieczeniem. Mam zatem prosbe o porade.
    Gdzie moge uzyskac KK o nastepujacych parametrach:

    1) w systemie MasterCard;
    2) z podgladem przez internet (moze byc nawet taki toporny, jak w Citi, albo
    w Rajfim),
    3) bez obligatoryjnych ubezpieczen, bez karnych prowizji za nieuzywanie
    karty w danym okresie rozliczeniowym (karta bedzie przez ok. 4 - 5 miesiecy
    w roku lezec bezczynnie) i bez innych stalych obligatoryjnych oplat,
    4) z mozliwoscia zwolnienia z oplaty rocznej, przy wyrobieniu okreslonego
    rocznego obrotu (najlepiej na poziomie nizszym niz 20 000 zl), ale
    regulaminowym, a nie takim, jak w Citi...

    ... czyli o parametrach zblizonych do KK Rajwajzena.

    Byloby milo, gdyby bank umozliwial przeniesienie karty z innego banku, albo
    mial specjalne procedury dla zawodow tzw. zaufania spolecznego, ale nie jest
    to fetysz.

    Serdecznie dziekuje za wszelkie porady,

    Grzegorz

    *skrzynka beniowa na Wirtualnej Polsce*