  • 11. Data: 2009-01-12 22:36:30
    Temat: Re: Gdzie darmowe konto do wpłat?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gkgf0l$29n$1@news.interia.pl

    > Ale za multi się płaci. Albo 3zł za każdą wpłatę albo 2zł miesięcznie za
    > wpłatomat. Trochę mi szkoda wywalać kasę tylko temu, że mój wpłatomat się
    > sfajczył.

    Jeżeli spełnisz odpowiednie warunki (np. odpowiednia ilość depozytów) konto
    masz za free :)

  • 12. Data: 2009-01-12 22:41:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 23:36
    (autor Edward Malinowy
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkgg2q$3uu$1@news.interia.pl>):

    > Jeżeli spełnisz odpowiednie warunki (np. odpowiednia ilość depozytów)
    > konto masz za free :)

    No ale nie spełnię, bo to ma być wpłatomat dla mnie... Normalne przychody
    dostaję przelewami prosto do mBanku. Ale niestety jedna kontrahentka się
    uparła gotówką płacić.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 13. Data: 2009-01-13 18:14:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 23:20
    (autor Tristan
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkgf0l$29n$1@news.interia.pl>):

    > Ale za multi się płaci. Albo 3zł za każdą wpłatę albo 2zł miesięcznie za
    > wpłatomat.

    Na szczęście u nas nie ma wpłatomata i zabrski Multi przyjmuje wpłaty w
    kasie bez prowizji. Wada -- przelewy do mBanku są offline, choć to ten sam
    bank :(

  • 14. Data: 2009-01-13 19:00:05
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ale za multi się płaci. Albo 3zł za każdą wpłatę albo 2zł miesięcznie za
    > wpłatomat. Trochę mi szkoda wywalać kasę tylko temu, że mój wpłatomat się
    > sfajczył.

    Ja nie płacę, stąd propozycja.

    > No ale wpłatomaty są tylko do rat, tak mówiła obsługa Łukasza.

    Tego nie wiem. Wiem, że jest, ale nie korzystam.

  • 15. Data: 2009-01-13 22:34:49
    Od: Wojtaszek <@>

    Tristan pisze:
    > Chyba wszystko co się rusza. Teraz kuźwa wszystko polikwidowali i banki
    > pozasadzali. Matrasa zlikwidowali - bank. Nawet moją ukochaną Pizza HUT i
    > zrobili Jebany WBK, jakby nie mogli gdzie indziej.

    na Zwyciestwa tylko banki, Pizzy Hut szkoda ...

  • 16. Data: 2009-01-14 07:46:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 23:34
    (autor Wojtaszek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <496d170a$1@news.home.net.pl>):

    > na Zwyciestwa tylko banki, Pizzy Hut szkoda ...

    Natomiast co ciekawe, mało jest banków dla zmotoryzowanych. Zazwyczaj w
    okolicach banków parkowanie jest utrudnione.