  • 11. Data: 2008-10-19 09:14:28
    Temat: Re: Gdzie dostane kredyt hipoteczny na 100% wart. nier.?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Te ninteres nazywa się zwykle bilansem, raportem miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
    notowaniami i później walnym zebraniem
    akcjonariuszy ale to widać za trudne słowa dla Ciebie.
    JaC

    -----

    > Jaki interes ma bank w wypowiedzeniu umowy kredytu, ktory jest splacany zgodnie z
    umowa a wartosc zabezpieczenia spadla?

  • 12. Data: 2008-10-19 11:58:08
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    Piotr Gralak pisze:

    > Według wczorajszej Wyborczej:
    > ING, mbank, BOŚ, multibank, Polbank, Raiffeisen, DB, BGŻ

    W PLN jeszcze Kredyt Bank.

  • 13. Data: 2008-10-20 08:06:35
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 19 Paź, 13:58, gollum <o...@r...pl_NOSPAM> wrote:

    > W PLN jeszcze Kredyt Bank.

    Multi daje 100% w chf - także w poniedziałek:)
    - wiem to z banku

    Pozdrawiam
    Kuba Szczeniowski

    0 600 337 449

  • 14. Data: 2008-10-20 11:50:49
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 18 Oct 2008 14:40:56 +0200, 666 napisał(a):

    > Że bank z dnia na dzień wypowie umowę kredytową i zażąda spłaty całości?
    > JaC

    No, może raczej zażąda dodatkowych zabezpieczeń

    T.

  • 15. Data: 2008-10-20 12:55:36
    Od: sorden <s...@w...pl>

    KubaS wrote:

    > Multi daje 100% w chf  -  także w poniedziałek:)
    > - wiem to z banku

    Procedura kredytowa trwa okolo miesiaca. Pytanie czy w tym czasie rowniez i
    ten bank nie zmieni sobie warunkow...

    --
    in

  • 16. Data: 2008-10-20 15:24:54
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 20 Paź, 14:55, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Procedura kredytowa trwa okolo miesiaca. Pytanie czy w tym czasie rowniez i
    > ten bank nie zmieni sobie warunkow...
    >
    > --
    > in

    Sukces naszego banku wydłużył nie tak dawno temu czas weryfikacji
    wniosku kredytowego, lecz między innymi dzięki zakończonym powodzeniem
    zmianom wprowadzonym przez centralę, uległ on obniżeniu.

    Na temat potencjalnych zmian warunków mogę od siebie powiedzieć tylko
    tyle że już zostały mocno zaostrone, lecz My zawsze mieliśmy
    restrykcyjne warunki.
    Mam nadzieję że dzięki temu dalsze obostrzenia nie okażą sie konieczne
    ze względu na wysoką "jakość" klientów.

    Pozdrawiam
    Kuba
    0 600 337 449

  • 17. Data: 2008-10-24 18:48:10
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Te ninteres nazywa się zwykle bilansem, raportem miesięcznym, kwartalnym i
    > rocznym, notowaniami i później walnym zebraniem
    > akcjonariuszy ale to widać za trudne słowa dla Ciebie.

    Zalozmy, ze ktos kupil mieszkanie na gorce za 400 000 PLN biorac
    kredyt na 100%. Caly czas splaca sumiennie i udaje mu sie splacic
    50 000 PLN kapitalu, a tu przychodzi przecena nieruchomisci
    i to mieszkanie jest warte 200 000 PLN. Poniewaz czlowiek
    kupil mieskanie by w nim mieszkac to nic go nie obchodzi
    ile to mieszkanie jest teraz warte bo i tak nie sprzeda.
    Tymczasem w banku dochodza do wniosku, ze kredyt
    nie jest zabezpieczony i trzeba wypowiedziec umowe.
    Co zrobi taki czlowiek? Przeciez nikt mu nie da
    kredytu na 350 000 PLN gdy zabepieczeniem jest
    nieruchomosc warta 200 000 PLN. Czlowiek
    ma jakies oszczednosci ale nie az brakujace
    150 000 by splacic czesc kredytu.
    W teorii bank sprzeda mieszkanie za 200 000 PLN,
    zabierze mu oszczednosci, inny majatek oraz
    bedzie zabierac czesc kazdej pensji.
    Tyle, ze czlowiek glupi nie jest, jak tylko
    sie dowie, ze bank chce mu wypowiedziec
    umowe kredytu to wyprowadzi pieniadze
    z bankow, funduszy itp (jezeli je ma) i przekaze je
    osobie zaufanej (np. z rodziny), samochod
    sprzeda itp. W mieszkaniu zostanie zameldowany
    jakas osoba niepelnoletnia i juz nie mozna wyrzucic
    z mieszkania na bruk, teoretycznie gmina powinna
    zapewnic lokal ale wiadomo jak to jest wiec
    jak bank nie zapewni innego lokalu to sprawa eksmisji
    bedzie sie ciagnac latami. Kto kupi taki lokal?
    Z pensja moze byc problem.
    Ale tez sa mozliwosci by pracowac na czarno,
    albo legalnie za minimalna pensje a reszte dostac
    "pod stolem". Zwlaszcza jak ktos pracuje w malej
    firmie.
    Efekt, bank traci wiele pieniedzy, czlowiek ma
    zmarnowane zycie. Komu sie to oplaca?

    W Stanach jak ludzie zobaczyli, ze nieruchomosci ostro tanieja
    to sami wypowiadali umowy bankom, ale tam bank
    zabiera tylko nieruchomosc i juz rachunki wyrownane.

    Pozdrawiam,
    Marcin