  • 1. Data: 2009-04-15 08:47:23
    Temat: Gdzie karta wypukla od reki
    Od: Mar <n...@n...net>

    Witam

    Gdzie dostane karte wypukla od reki? Moze byc do konta, przedplacona a
    nawet kredytowa pod lokate. Koszty nie graja roli.

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-04-15 12:32:51
    Temat: Re: Gdzie karta wypukla od reki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mar wrote:
    > Witam
    >
    > Gdzie dostane karte wypukla od reki? Moze byc do konta, przedplacona a
    > nawet kredytowa pod lokate. Koszty nie graja roli.
    >
    > Pozdr

    Pekao SA Visa classic

    ING tez cos takiego ma, BZWBK chyba też.

  • 3. Data: 2009-04-15 18:33:03
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Mar pisze:
    > Witam
    > Gdzie dostane karte wypukla od reki? Moze byc do konta, przedplacona a
    > nawet kredytowa pod lokate. Koszty nie graja roli.
    polbank przy lokacie na minimum 10 tys. zł

  • 4. Data: 2009-04-15 20:06:11
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    > Pekao SA Visa classic
    > ING tez cos takiego ma, BZWBK chyba też.

    Nie wiem dokladnie, co to znaczy "od reki" (takich numerow, jak w
    handlobanku, gdzie wypuklego MC embosowali przy Tobie w 3 minuty, to juz
    chyba nie ma ? Polbank ?), ale w miare sprawnie dostaniesz wypukla VC (ale z
    czypem) w Toyota Bank Polska S. A. Jest ona bezplatna przy dosc nieduzym
    rocznym pensum transakcji bezgotowkowych, a do konca roku zwracaja 1% z
    wiekszosci transakcji (w praktyce poza supermarketami i spozywczymi). Sam
    bank i konto jest strasznie smieszny... :-)

    Pozdrawiam, Beniowa