  • 31. Data: 2008-07-11 08:48:41
    Temat: Re: Gdzie karte kredytową
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 10:36, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Oczywiście nie życzę Ci tego, ale jak kiedyś chciałem złożyć reklamację*
    > do transakcji zdalnej kk to co usłyszałem na partyline?
    >
    > * był akuratnie piątek godzina 20.00 około i dobrze, że w poniedziałek
    > nie było wolne

    Transakcji zdalnych ich KK nie robie.
    Akurat z infolinia zalatwialem wiekszosc spraw, lacznie ze szkoleniem
    pracownika oddzialowego jak zmienic termin splaty innej niz zlota KK.

  • 32. Data: 2008-07-11 09:30:45
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 01:48:41 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Transakcji zdalnych ich KK nie robie. Akurat z infolinia zalatwialem
    > wiekszosc spraw, lacznie ze szkoleniem pracownika oddzialowego jak
    > zmienic termin splaty innej niz zlota KK.

    To masz jakiś chyba dobry głos, bo ja na partyline nigdy nic ciekawego
    nie ugrałem - zawsze magiczne słowo odział, dlatego karta już jest na
    wylocie.

    Xenocide

  • 33. Data: 2008-07-11 10:04:23
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

> [...]
    > wylocie.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Popieram, załatwiam już reklamacje od pół roku i nie mogę załatwić
    przez partyline. Oni nic tam nie mogą załatwić. Pytam się o wynik
    reklamacji - nie mają, pytam się o wgląd w konto - nie mogą. Normalnie
    żenada...