  • 11. Data: 2011-04-14 15:51:05
    Temat: Re: Gdzie konto?
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 2011-04-14 14:57, Tytus pisze:

    > uwarzam ?e tocken jest nabezpieczniejszy ze wszydtkich metod

    Ale chyba w tym banku trzeba dużo płacić gdy przypadkiem
    zgubimy/zniszczymy token.

  • 12. Data: 2011-04-14 15:56:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chyba w tym banku trzeba dużo płacić gdy przypadkiem
    > zgubimy/zniszczymy token.

    tak to też tragedia z tym bankiem, i właśnie w tej kropce jestem
    trzeba zrobić kiedyś porządki i poszukać zanim wejdą jakieś opłaty

  • 13. Data: 2011-04-15 20:02:48
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >moim zdaniem VB jest debest, oczym oisałam tu jako pierwsza od lat
    >jkolina

    Przestańcie łaskawie wku.... mnie i resztę grupowiczów z tym TRABANT Bankiem
    (tzw. VW). Jedno proste pytanie. Jak bezpłatnie przelać z Plus Konta na
    edirect? Na pierwszym jako taki % (3.50), na drugim bliski zera. Brak
    czegokolwiek z kap. dzienną, wypłaty darmowe powyżej 400 zł, itd., itp.
    (Miałem, mam, nie używam i innym tak radzę). Obecnie nawet do mBanku się nie
    umywa (miałem, mam, używam sporadycznie).

  • 14. Data: 2011-04-15 21:20:51
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    mx wrote:

    > Przestańcie łaskawie wku.... mnie i resztę grupowiczów z tym TRABANT
    > Bankiem (tzw. VW). Jedno proste pytanie. Jak bezpłatnie przelać z
    > Plus Konta na edirect?

    Było >100x na grupie.
    Załozyc lokate, zerwac ->edirect.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 15. Data: 2011-04-15 21:39:55
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Przestańcie łaskawie wku.... mnie i resztę grupowiczów z tym TRABANT
    > Bankiem (tzw. VW). Jedno proste pytanie. Jak bezpłatnie przelać z
> [...]

    A nawet nieskromnie dodam, że to mój pomysł (tak, tak, ogłoszony na tej
    grupie), tylko go nigdy nie sprawdziłem, to i nie wiedziałem ze działa. Ale
    nie pamiętam lokat w VW poniżej 1000, tak że małymi kwotami nie można się
    bawić.

  • 16. Data: 2011-04-15 22:07:03
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

> [...]
    > itp. (Miałem, mam, nie używam i innym tak radzę). Obecnie nawet do mBanku
    > się nie umywa (miałem, mam, używam sporadycznie).

    100% racja,mam identyczne zdanie na temat VW jak i mBanku,ale może przyjdzie
    czas,że się poprawią.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 17. Data: 2011-04-15 23:21:31
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > w tej chwili jedynie eurobank, bez tokenu, przelewy tylko do zdefiniowanych
    > w banku
    > w duecie z mbankiem, na kartach się za bardzo nie znam
    >
    > polbank mógłby być też, ale wprowadza niekorzystne zmiany

    Tyle że w odniesieniu do obydwu banków stwierdzenie że mają "przyzwoity
    system transakcyjny" jest mocnym nadużyciem.

  • 18. Data: 2011-04-16 16:31:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 100% racja,mam identyczne zdanie na temat VW jak i mBanku,ale może
    > przyjdzie czas,że się poprawią.

    volksy się nie poprawią, mb co chwilę coś zmienia
    mb się przydaje do do allegro, gro ludzi go ma,
    a przeciwnikow pza jest dużo

  • 19. Data: 2011-04-18 12:20:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > polbank mógłby być też, ale wprowadza niekorzystne zmiany

    odstrasza ich serwis, ichnia definicja slowa "online" oraz nowy toip;

  • 20. Data: 2011-04-19 15:53:55
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > volksy się nie poprawią, mb co chwilę coś zmienia
    > mb się przydaje do do allegro, gro ludzi go ma,
    > a przeciwnikow pza jest dużo

    piszesz jak animka.
    animka to ty?

    jk