  • 1. Data: 2003-03-12 16:00:14
    Temat: Gdzie kredyt na mieszkanie ? [wklad wlasny 60%]
    Od: " Grzegorz" <s...@N...gazeta.pl>

    Hej

    Gdzie warto wziac kredyt na mieszkanie ? Posiadam okolo 60-70% srodkow
    wlasnych ale mimo to zalezy mi na braku niespodzianek i "drobnych oplat" z
    ktorych potrafi sie zrobic pare dobrych %.

    Na razie przeanalizowalem:

    BPH - pokrecony regulamin, oplaty, doplaty, nadplaty, ciagle zagadki - chyba
    nie chca dawac kredytow.

    Pekao S.A. - niskie % zlotowkowe, znacznie jasniejsza oferta niz w/w ale
    brudy podobno wychodza juz w trakcie finaliacji kredytu

    Gdzie jeszcze warto ? Zalezy mi na jasnych regulach i kompetentnych
    pracownikach. Wole zaplacic jawnie np. 1% wiecej niz 1% ukryte i wcisniete
    podstepem.

    pozdrawiam, Grzegorz

    PS. czy banki maja prawo zadac doplat za wczesniejsza splate calego kredytu
    lub jego czesci ?

  • 2. Data: 2003-03-12 16:33:08
    Temat: Re: Gdzie kredyt na mieszkanie ? [wklad wlasny 60%]
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Gdzie warto wziac kredyt na mieszkanie ? Posiadam okolo 60-70%
    > srodkow wlasnych ale mimo to zalezy mi na braku niespodzianek i
    > "drobnych oplat" z ktorych potrafi sie zrobic pare dobrych %.

    Aquarius i Multibank
    zlookaj jeszcze KB, PKO BP

  • 3. Data: 2003-03-12 21:06:04
    Od: "multi" <m...@w...pl>

    Polecam swoje usługi w Wa-wie: bankowy kredyt hipoteczny w CHF od 3,57%; w
    PLN od 8,21%.-wkład własny min.20%
    Polecam również atrakcyjne refinansowanie kredytow zaciągniętych w innych
    bankach-warunki jak wyżej.
    tel.0501-77-91-91 Jarek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-03-12 22:53:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    multi wrote:
> [...]
    > 3,57%; w PLN od 8,21%.-wkład własny min.20%
    > Polecam również atrakcyjne refinansowanie kredytow zaciągniętych w

    Kolega Yerry w nowym wcieleniu ;))) ???
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-13 08:43:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    " Grzegorz" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > wlasnych ale mimo to zalezy mi na braku niespodzianek i "drobnych oplat" z
    > ktorych potrafi sie zrobic pare dobrych %.

    Przy 70% wkładzie własnym być może załapał byś się w MultiBanku na
    oprocentowanie 6,95%.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski