    From: "Łukasz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie kupić fundusze - SUPERFUND TFI S.A.???
    Date: Wed, 26 Mar 2008 09:00:05 +0100

    Witam serdecznie!

    Mam trochę wolnej gotówki chciałbym zaryzykować i zainwestować ją w
    fundusze Superfund, na ich stronie podają, że można je zakupic w jednej z
    poniższych instytucji:

    Deutsche Bank PBC S.A.
    Dom Maklerski AmerBrokers S.A.
    Elite Finance & Consulting Sp. z o.o.
    Expander Sp. z o.o.
    Investment Fund Managers Sp. z o.o.
    GoInvest
    Open Finance S.A.
    Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o.
    Goldenegg Sp. z o.o.
    Noble Bank S.A.
    Dom Kredytowy NOTUS Sp. z o.o.
    Fortis Bank Polska SA

    Może kotoś z Was interesował się już tym tematem i doradziłby wybór jednej z
    tych instytucji. Bardzo zależy mi aby nie było opłat za prowadzenie lub aby
    te opłaty były stosunkowo niskie gdyż nie zamierzam tam długo przebywać.
    Dobrze byłoby gdyby, ta instytucja oferowała zakup funduszy, certyfikatów
    etc. innych niż mBank i BPH, gdyż w tych bankach posiadam już konta.

    Pozdrawiam, Łukasz!