  • 1. Data: 2009-09-17 08:43:21
    Temat: Gdzie najtańszy kredyt samochodowy lub gotówkowy?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Witam, Gdzie obecnie można dostać najtańszy kredyt? Chciałbym wziąć 50.000zl
    na samochód, zarabiam ok 5.000zł/mc z ratami chciałbym męczyć się przez max.
    30miesięcy.
    Które banki polecacie na pierwszy ogień a które omijać szerokim łukiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2009-09-17 16:50:43
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Nod pisze:
> [...]
    > się przez max. 30miesięcy.
    > Które banki polecacie na pierwszy ogień a które omijać szerokim łukiem?

    Polbank chyba ma najmniejszy %

    Darek

  • 3. Data: 2009-09-17 16:57:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Darek pisze:
    > Polbank chyba ma najmniejszy %

    Jakiś czas temu szukałem komuś kredyty gotówkowego. IMO wszędzie jest
    podobne RSO.

    --
    Mithos